/https%3A%2F%2Fimg.tsn.ua%2Fcached%2F1568801622%2Ftsn-f31867ea2500d8c162f8e1b3822736e1%2Fthumbs%2F550xX%2Fe9%2F08%2Fd347f5181c23891f8a38aa4446d708e9.jpeg)
"Мають піти в історію": Дубілет анонсував скасування "зайвих" документів
Міністр Кабміну Дмитро Дубілет планує перевести всю документацію, що стосується кадрових питань в державних органах, в електронний формат.
Серед іншого, планується заборонити паперові копії й трудові книжки.
Про це він написав у своєму Facebook.
"Трудові книжки повинні, нарешті, піти в історію.
Увесь обіг, який стосується конкурсів, найму, відпусток, відряджень, звільнень і т.
- у цифру.
У цифру потрібно також перевести архів.
Закони, які зобов’язують зберігати паперові справи 75 років, мають залишитися в минулому столітті", - зауважив міністр.
Дубілет наголосив, що лише на канцелярію з держбюджету щорічно йде 50-100 млн грн.
Тому, серед іншого, уряд має намір заборонити подачу документів на прийом на роботу чи на конкурси в паперовій формі.
Крім того, уряд планує створити єдиний реєстр держслужбовців.
"Позбавляємося від зайвого.
Копії дипломів (є реєстр), інформація про пов'язаних компаніях (є реєстр), копії паспортів (є ЕЦП), автобіографія (кому вона взагалі потрібна) і багато іншого", - пояснив Дубілет.
Міністр додав, що влада зможе впровадити ці зміни упродовж шести-дев’яти місяців.
На його думку, такі дії мають підвищити ефективність роботи і, зокрема, полегшити життя бізнесу.
За його словами, щомісяця органи держвлади направляють одне одному десятки чи сотні тисяч паперових документів і припинити це планується від 1 жовтня.
Однак, поки йдеться про скасування обміну паперовими документами, а не обігу.

