На час карантину через новий коронавірус COVID-19 Укрпошта частково змінює умови доставки, вручення та безкоштовно зберігатиме у відділеннях реєстровані поштові відправлення, йдеться у повідомленні компанії.
В компанії пояснюють, що це дасть змогу обмежити контакти клієнтів з працівниками відділень і максимально убезпечити усіх від можливості зараження вірусною інфекцією.
Згідно з розпорядженням, від 12 березня до 3 квітня включно Укрпошта частково змінює умови доставки, вручення та зберігання реєстрованих поштових відправлень "Укрпошта Експрес", "Укрпошта Стандарт" та "Укрпошта Smart.
Відтепер рекомендовані поштові відправлення (крім листів з позначкою "Судова повістка") необхідно вкладати до поштових та абонентських скриньок адресатів.
У аркуші ф.
8 обов’язково зазначити дату та написати "Вкладено у поштову скриньку".
Якщо абонентська скринька адресата несправна, варто поінформувати адресатів про надходження рекомендованих листів повідомленнями або через мережу інтернет, або через засоби зв’язку – домашні чи мобільні телефони.
Також рекомендовані листи з позначкою "Судова повістка" доставляти відповідно до вимог Правил надання послуг поштового зв’язку.
Окрім того, від 17 березня і до закінчення карантину в усіх об’єктах поштового зв’язку плата за зберігання реєстрованих поштових відправлень, зокрема "Укрпошта Експрес", "Укрпошта Стандарт" та "Укрпошта Smart.
Box" не стягується.
Також безкоштовним буде зберігання вхідних (імпортних) відправлень з-за кордону.
На час карантину зміни у свою роботу внесла також "Нова пошта", а також запровадила певні обмеження та захисні заходи.
Зокрема, деякі відділення закрилися.