У Німеччині тестують електричні вантажівки вкриті сонячними панелями
У Німеччині тестують електричні вантажівки вкриті сонячними панелями

У Німеччині тестують електричні вантажівки вкриті сонячними панелями

У Німеччині розробили і встановили легкі сонячні панелі на електричний транспорт вантажопідйомністю понад 3,5 тонн.

Проект "Зарядка-фотоелектрична система"(Lade-PV) реалізують німецькі компанії та наукові організації під керівництвом Інституту сонячних енергетичних систем Fraunhofer ISE, передає renen.

«Розробляємо модулі для двох способів установки у вантажівках: зверху на даху і повна інтеграція в корпус (Vehicle Integrated Photovoltaic — VIPV), які зацікавлять виробників та операторів електричних вантажних автомобілів, - розповідають науковці.

– Приміром, для рефрижератора, площа зовнішніх поверхонь якого досить велика, розробили легкі і надійні, стійкі до вібрації і до вигину сонячні модулі, які важить не більше 2,6 кілограмів на квадратний метр».

У Німеччині тестують електричні вантажівки вкриті сонячними панелями - Фото 1.

Для серійного виробництва полегшених сонячних модулів VIPV розроблена спеціальна виробнича концепція, і переобладнана існуюча виробнича лінія від компанії Sunset Energietechnik GmbH.

Наразі прототипи модулів вбудовані у поверхні вантажних електромобілів (рефрижераторів) фірми TBV K*hlfahrzeuge GmbH.

На даний момент випробовуються відповідні комбінації матеріалів і розробляється концепція для модернізації корпусів фургонів, включаючи прокладку кабелів і вбудовування силової електроніки.

Для підключення сонячних модулів до існуючих електричних систем комерційного автомобіля партнер проекту по електроніці, компанія M&P motion control and power electronics GmbH, розробляє і тестує компоненти силової електроніки для використання на демонстраційних автомобілях.

Через обмежений простір для встановлення та вимоги до ваги використовуються нові напівпровідникові технології, які працюють з високими тактовими частотами, і тому пристрої можуть бути зменшені в розмірі.

В рамках проекту, який включає в себе опрацювання питань виробництва та інтеграції компонентів, організації ланцюжка поставок, Інститут транспортних та інфраструктурних систем Fraunhofer IVI розробляє модель енергоспоживання транспортного засобу з урахуванням вироблення електроенергії фотоелектричною системою, часу зарядки, особливостей різних маршрутів і т.

«Вантажні автомобілі можуть покривати більше 5% споживання своєї енергії за рахунок сонця, - говорить Крістоф Каттер, керівник проекту Fraunhofer ISE.

- Фотоелекричні модулі можуть дати додаткові 4000-6000 кілометрів на рік».

В ЄС важкі вантажівки продукують 6% викидів CO*.

Джерело матеріала
loader
loader