Ринок радіо в першому кварталі: як позначився карантин?
Ринок радіо в першому кварталі: як позначився карантин?

Ринок радіо в першому кварталі: як позначився карантин?

Ринок радіо в першому кварталі: як позначився карантин? - Фото 1

Ринок радіо в першому кварталі: як позначився карантин? - Фото 2

Зростання уповільнилося.

Обсяги рекламних бюджетів на охоплених моніторингом 18 радіостанціях за перший квартал 2020 року, порівняно з першим кварталом 2019 року, зросли на 11%.

Такі дані отримала компанія «Комунікаційний Альянс» за результатами власного моніторингу.

Темпи зростання ринку радіо дещо уповільнилися (для порівняння: динаміка зростання ринку радіо в першому кварталі 2019 року, за експертною оцінкою, становила 12-19%).

На ситуацію вплинув карантин: у березні ринок просів, хоча за рахунок високої рекламної активності в січні та лютому радіо втримало позитивну динаміку.

Моніторинг радіо здійснюється на базі 18 станцій.

Методологія – система R-events розробки AGB Nielsen Media Research.

Моніторинг базується на оцінці рекламних затрат, отриманих на основі офіційних прайсів радіостанцій, без урахування об’ємних та інших клієнтських знижок і націнок, а також не враховує (у представлених даних) рекламу категорій «ЗМІ», «соціальна реклама», «реклама і маркетинг».

За даними моніторингу, у першому кварталі перше місце серед радіостанцій за оціночними рекламними доходами утримав «Хіт FM» (радіогрупа «ТАВР медіа») із 79,70 млн грн, друге – «Люкс FM» (група «Люкс») із 69,80 млн грн, третє – «Русское радио Украина» («ТАВР медіа») із 42,72 млн грн, четверте – Kiss FM («ТАВР медіа») із 35,64 млн грн.

А на п’яту сходинку піднялося радіо легкої музики Relax («ТАВР медіа») із 35,46 млн грн.

Ринок радіо в першому кварталі: як позначився карантин? - Фото 3

Дані компанії «Комунікаційний Альянс».

Бюджети вирахувано в прайсових цінах без урахування об’ємних та інших клієнтських знижок і націнок, реклами секторів «ЗМІ», «соціальна реклама» та «реклама і маркетинг».

Найбільшими рекламодавцями радіо за перший квартал 2020 року стали виробник продуктів харчування «Віктор і К» (оціночний бюджет – 15,47 млн грн), ювелірна компанія «Золотий вік» (14,99 млн грн) і «Партнер ломбард» (14,80 млн грн).

Ринок радіо в першому кварталі: як позначився карантин? - Фото 4

Дані компанії «Комунікаційний Альянс».

Бюджети вирахувано в прайсових цінах без урахування об’ємних та інших клієнтських знижок і націнок, реклами секторів «ЗМІ», «соціальна реклама» та «реклама і маркетинг».

За обсягами спонсорства, за підсумками першого кварталу 2020 року, на перше місце вийшло «Люкс ФМ» (ТРК «Люкс»), на друге піднялося «Хіт ФМ» («ТАВР медіа»), на третє спустилося «Русское радио Украина» («ТАВР медіа»), четверту сходинку утримує Kiss FM («ТАВР медіа»), на п’яту піднялося радіо «П’ятниця».

Ринок радіо в першому кварталі: як позначився карантин? - Фото 5

Дані компанії «Комунікаційний Альянс».

Найбільшим спонсором радіо з великим відривом від інших залишається алкогольна група компаній «Баядера», на друге місце вийшов виробник продуктів харчування «Віктор і К», на третьому місці залишається букмекерська контора «Парі-матч».

Ринок радіо в першому кварталі: як позначився карантин? - Фото 6

Дані компанії «Комунікаційний Альянс».

Як позначився карантин?.

На перший квартал 2020 року припав початок карантину, який в Україні запровадили з 12 березня.

Рекламодавці теж знизили свої активності.

Як писав «Детектор медіа», заповнюваність на радіо в березні 2020-го, порівняно з березнем 2019-го, знизилася.

Також коронавірус вплинув на sold out на радіо (співвідношення розпроданого та наявного рекламного інвентарю).

«Комунікаційний Альянс» на базі власного моніторингу підтверджує ці тенденції.

Обсяги рекламних бюджетів на радіо за карантинний березень 2020 року впали на 8%, якщо порівнювати з березнем 2019 року, і на 17%, якщо порівнювати з лютим 2020-го.

Ці дані отримано на підставі офіційних прайсів радіостанцій без урахування податків, об'ємних та інших клієнтських знижок і націнок, а також без урахування реклами категорій «ЗМІ», «соціальна реклама», «реклама і маркетинг».

У березні, порівняно з лютим, зменшили свої рекламні активності категорії рекламодавців «Розваги», «Торгівля», «Фінанси», «Ювелірні вироби й антикваріат», «Нерухомість», «Ресторани та дозвілля».

Натомість наростили обсяги реклами категорії «ЗМІ», «Соціальна реклама», «Лікарські засоби», «Продовольчі товари», «Автотранспорт», «Комп’ютерна техніка», «Алкогольні напої».

Ринок радіо в першому кварталі: як позначився карантин? - Фото 7

Дані компанії «Комунікаційний Альянс».

Бюджети вирахувано в прайсових цінах без урахування об'ємних та інших клієнтських знижок і націнок.

Найбільшими рекламодавцями радіо за березень 2020 року стали виробники продуктів харчування «Віктор і К» і «Гідросенд», мережа гіпермаркетів «Епіцентр», ювелірні магазини «Золотий вік» і «Укрзолото», мережа ломбардів «Партнер», інтернет-магазин Bon Prix, фармацевтична компанія Mili Healthcare, виробники алкоголю «Баядера» і продуктів харчування «Камчадал».

Ринок радіо в першому кварталі: як позначився карантин? - Фото 8

Дані компанії «Комунікаційний Альянс».

Бюджети вирахувано в прайсових цінах без урахування об'ємних та інших клієнтських знижок і націнок, реклами секторів «ЗМІ», «соціальна реклама», «реклама і маркетинг», «розваги», «ресторани і дозвілля».

Теги за темою
Статті Ринок
Джерело матеріала
loader
loader