Мінінфраструктури визначило першу приватну компанію, що запустить свої локомотиви на колії
Мінінфраструктури визначило першу приватну компанію, що запустить свої локомотиви на колії

Мінінфраструктури визначило першу приватну компанію, що запустить свої локомотиви на колії

КИЇВ. 27 серпня. УНН. Міністерство інфраструктури України визначило першого учасника експериментального проекту допуску приватної тяги на колії Укрзалізниці. Про це повідомляє УНН з посиланням на пресслужбу Кабміну.

“Визначено першого учасника експериментального проекту допуску приватної тяги на колії Укрзалізниці”, - сказав міністр інфраструктури Владислав Криклій.

Зазначається, що його допустять до роботи окремими маршрутами на залізничних коліях загального користування. У рамках проекту компанія здійснюватиме курсування приватних локомотивів одразу на 9 визначених дільницях.

“Ми видали наказ про визначення першого учасника експериментального проекту щодо допуску суб’єктів приватної тяги. Ним стала Українська локомотивобудівна компанія. Створення конкурентного ринку залізничних перевезень - одне із зобов’язань України відповідно до угоди про Асоціацію з ЄС, у рамках якої передбачається залучення перевізників на залізниці. Наша головна мета – ліквідувати дефіцит тяги та монополію Укрзалізниці, але при цьому зберегти баланс між тим, щоб захистити інтереси УЗ як перевізника і задовольнити інтереси бізнесу як вантажовідправника”, - зазначив Владислав Криклій.

Він додав, що це має бути акуратний і продуманий перехід, адже демонополізуючи ринок вони зможуть спричинити завелику конкуренцію на ньому і втратити один із найприбутковіших напрямів УЗ – вантажні перевезення.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні прогнозують зростання цін на залізничні перевезення пасажирів

“Щоб не було такого негативного сценарію, політика у цьому питанні має бути максимально зваженою. Тим не менш, ми наважилися і будемо це робити. І я вдячний всім учасникам ринку, хто проявляє зацікавленість та долучається до цього відбору”, - сказав міністр.

Вказано, що перший відібраний учасник – ТОВ “Українська локомотивна компанія” здійснюватиме курсування приватних локомотивів на таких дільницях залізничних колій загального користування за напрямками:

• Стрий – Івано-Франківськ;
• Тернопіль – Шепетівка;
• Шепетівка – Калинівка 1;
• Старокостянтинів 2 – Гречани;
• Старокостянтинів 1 – Гречани;
• Старокостянтинів 2 – Калинівка 1;
• Старокостянтинів 1 – Калинівка 1;
• Гусятин – Ярмолинці – Гречани;
• Кам’янець-Подільський – Гуменці – Балин – Дунаївці – Ярмолинці – Гречани.

“Всього Комісія з відбору учасників експериментального проекту щодо допуску суб'єктів приватної тяги провела 6 засідань, на яких розглянула 23 заявки від 10 приватних компаній. 7 заявників за 15 заявами визнано учасниками експериментального проекту. Щодо 9 заяв від 3-х компаній прийнято рішення відмовити в участі в експериментальному проекті на зазначених у заявах дільницях за різними причинами. Зокрема, через неповний пакет документів, знаходження запропонованої дільниці в межах станції, а також через наявність на дільниці руху швидкісних пасажирських поїздів”, - додали у пресслужбі.

Повідомляється, що разом з тим, 2 компанії надали пакети документів в рамках другого етапу відбору. До одного з цих учасників були надані суттєві зауваження, а їх документи повернуті на доопрацювання.

Зазначається, що комісія з відбору учасників експериментального проекту надалі продовжуватиме роботу.

Нагадаємо, уряд призначив керівника Укрзалізниці.

Теги за темою
Україна
Джерело матеріала
Згадувані персони
loader
loader