/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F9f10bafb-e68d-4512-ae63-4c04f9c5973f.png)
ПриватБанк потрапив у черговий скандал: куди діваються гроші українців?
За вже сформованою традицією "ПриватБанк" потрапив у скандальну історію.
Справа в тому, що фінустанова почала списувати кошти з карток користувачів, не попередивши їх про це.
Таку скаргу на ПриватБанк розмістили на веб-сайті Мінфіну.
У своєму зверненні, розміщеному на сайті, клієнтка банку звинуватила фінустанову в неузгодженому з нею підключенні страховки від COVID-19 до її кредитки. В результаті ось уже два місяці з картки ПриватБанку жінки знімають певну суму.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F3dfbf6cd-2d30-4c69-a466-78b426bfe916.jpeg)
Приєднуйтесь до нас в Viber!
Сама ж клієнтка банку наполягає, що не погоджувалася на оплату таких страхових внесків. Більш, того, жінці не вдається замовити відключення послуги, оскільки вона просто не може додзвонитися співробітникам банку:
"Протягом двох тижнів не можу додзвонитися на гарячу лінію. Оператори перемикають мене з лінії на лінію, а допомогти ніхто не може. Останній раз взагалі не могла нікуди додзвонитися, так як всі оператори зайняті. А тим часом у мене знімають гроші", - стверджує жінка.
Вона також звернулася з проханням про те, щоб працівники ПриватБанку вийшли з нею на зв'язок і нарешті відключили послугу, оплачувати яку клієнтка не погоджувалася.
Представники фінустанови пообіцяли незабаром зв'язатися з жінкою для вирішення цієї проблеми.
Читайте також на порталі My.ua, що Кравчук заявив про компроміс з Росією
Не пропустіть також новину, що в Україні виросла середня заробітна плата
Наші новини є також в Twitter!
Слідкуйте за оновленнями в Flipboard!

