«Forbes Україна» запускає сайт з платним доступом до частини контенту
«Forbes Україна» запускає сайт з платним доступом до частини контенту

«Forbes Україна» запускає сайт з платним доступом до частини контенту

«Forbes Україна» запускає сайт з платним доступом до частини контенту
«Forbes Україна» запускає сайт з платним доступом до частини контенту

Журнал «Forbes Україна» 1 березня 2021 року запускає сайт, на якому найближчим часом запровадять платний доступ до частини свого контенту (так званий paywall). Про це «Детектору медіа» повідомив головний редактор digital «Forbes Україна» Віктор Кіщак, який відповідає за запуск сайту.

«Загалом ми будемо працювати за paywall-моделлю – частина контенту буде відкрита, частина закрита (за підпискою). Сьогодні запускаємо бета-версію, тому перший тиждень-два, увесь контент буде відкритий для наших читачів. Контент під paywall люди поки зможуть читати безкоштовно. На початку буде більше відкритого контенту, з часом буде збільшуватися кількість закритого», – розповів він.

За його словами, врешті на сайті «Forbes Україна» завжди будуть відкриті новини, матеріали експертів і частина редакційних матеріалів. Натомість свіжі рейтинги та матеріали з попередніх журналів будуть закриті. Вартість підписки на сайт становитиме: за перший місяць 14,90 гривень, далі – 149 гривень за місяць або 1199 гривень за рік. Paywall-модель допомагала розробити та інтегрувати компанія Piano Media, яка співпрацювала з багатьма іноземними виданнями.

«Деякі тексти можуть виходити лише на сайті, деякі – спершу на сайті, а потім у журналі чи навпаки. У залежності від того, наскільки матеріал готовий, на тій платформі він раніше й виходить. Враховуючи, що платформа платна, то це жодним чином не дискримінує тих, хто підписався на журнал», – сказав Віктор Кіщак. – Частина текстів, які виходять у журналі будуть адаптовані й менші, а на сайті – будемо бачити більшу версію. Також маємо візуальні рішення, а саме: таймлайни чи підверстка – зручна заміна зайвих інфографік, зручна реалізація для читачів цифр, які структуровані. Зараз основа – це якісні тексти, далі є плани з мультимедіа – розвивати YouTube та подкасти».

«Forbes Україна» не має окремої редакції сайту, тому матеріали в журнал та на сайт готує одна редакція.

Сайт журналу має дві мовні версії – українську й російську, стартова – українська. Стандарти роботи «Forbes Україна» ідентичні стандартам глобального Forbes.

Над дизайном для сайту працювала луцька компанія Ideal, яка розробляла дизайн низці українських медіа.

«Дизайн – легкий, який не перевантажує читача. Основа нашої роботи – це читач-subscriber, тому йому не буде заважати купа елементів. Сайт буде адаптований, працюватиме під всі екрани. Є деякі елементи, які пов’язані з сучасними звичками людей. Ми звикли до сторіз, до вертикальних і квадратних форматів фото, тому в нас реалізовані вертикальні й квадратні прев’ю блоки тощо. Це той дизайн, до якого звикло око сучасного юзера та ще багато чого. Без перевантаження», – додав Кіщак.

Нагадаємо, 30 березня 2020 року стало відомо, що журнал «Forbes Україна» повертається в Україну. Його почнуть видавати цієї весни, він виходитиме десять разів на рік українською та російською мовами. Інтернет-видання вийде в другій половині 2020 року. Новим видавцем журналу стало ТОВ «Уяви!» Артура Гранца та Володимира Федоріна.

Головним редактором «Forbes Україна» став Володимир Федорін. Він очолював «Forbes Україна» з моменту запуску і до серпня 2013 року. Він залишив видання через продаж «Українського медіа холдингу» Борисом Ложкіним і його партнерами Сергію Курченку.

29 травня 2020 року надійшов у продаж перший друкований номер.

Журнал «Forbes Україна» видавав «Український медіа холдинг» (UMH Group) з березня 2011 року. Останній номер вийшов у січні 2017 року, а сайт припинив оновлення місяцем пізніше. У березні 2017 року звільнився головред видання та частина команди.

Теги за темою
Новини Ринок
Джерело матеріала
loader
loader