/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2Fbd118c52da22db5423f05b37737817d4.jpg)
Плюс один мегапроєкт "Великого будівництва": стартувало зведення Кременчуцького мосту
У Кременчуці Полтавської області в рамках програми Президента Володимира Зеленського "Велике будівництво" почалися роботи зі зведення нового вантового мосту через Дніпро.
Проєкт розрахований на три роки, повідомляє Укравтодор.
"Перетнути річку Дніпро в Кременчуці сьогодні можна тільки Крюківським мостом. Нагадаю, що він побудований майже 150 років тому - і зараз він вже в передаварійному стані", - розказав голова Укравтодору Олександр Кубраков.
Через Крюківський міст, крім доріг державного значення М-22 Полтава - Олександрія та М-08 Бориспіль - Маріуполь, проходить також залізнична гілка. Найближчий міст задовільної якості розташований на відстані 500 км від Кременчука.
"Саме тому, як і Запорізькі мости, міст у Кременчуці має не тільки регіональне, а й загальнонаціональне значення", - зазначив Кубраков.
Новий міст з підходами буде побудований паралельно старому. На правому березі Дніпра він буде виходити на набережну і з'єднуватися з трасою Н-08. Тут буде влаштована розв'язка зі з'їздом на Літературний провулок. На лівому березі міст виходитиме на Велику набережну зі з'їздом на Флотську вулицю.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2Fbc96ef8d87432610477d3697b14ae9b0.jpg)
На першому етапі робіт мостобудівники 13 травня почали влаштовувати 5 випробувальних паль на лівому березі Дніпра. Аналогічні палі будуть встановлені і на правому березі. За допомогою цих паль, пояснюють в Укравтодорі, проводиться випробування несучої здатності майбутніх опор моста. Випробувальна конструкція занурюється на глибину 30 метрів.
Довжина нового моста з усіма підходами становитиме більше 3 км. Міст буде вантовим з чотирма смугами руху, по дві в кожному напрямку.
Як уточнює Укравтодор, міст будуватимуть за принципом design-build, тобто і розробкою проєктної документації, і самим будівництвом займатиметься одна і та ж компанія DOĞUŞ İNŞAAT VE TİCARET A.Ş, яка перемогла в тендері 8 лютого 2021 року.
Надалі, після завершення будівництва нового моста, Крюківський міст має стати повністю залізничним. Його також планується відремонтувати.
Раніше вже повідомлялося, що в Запоріжжі на будівництві вантового мосту була встановлена перша секція прогонової споруди. Про це повідомив заступник керівника Офісу Президента, координатор програми "Велике будівництво" Кирило Тимошенко.

