У Харкові за допомогою брудних методів конкуренції намагаються дискредитувати магазин елітних меблів "Венеція".
Про це на своїй сторінці Facebook написав власник магазину "Венеція" Сергій Кучко, передає Depo.Харків.
"Останній тиждень був відзначений низкою публікацій у ЗМІ, спрямованих на дискредитацію харківського магазину елітних меблів та сантехніки "Венеція". Причиною агресивної інформаційної атаки стало розслідування, пов'язане з колишнім директором магазину Ігорем Кононенком, який зумів, увійшовши в довіру до нашого замовника (відомого ізраїльського бізнесмена, який проживає в Харкові), переконати його зробити себе розпорядником великого інтер'єрного проекту. В ході його реалізації, вже покинувши пост директора "Венеції", Кононенко вдався до дій, які мають, з моєї точки зору, всі ознаки шахрайства. Фактів, що підтверджують це, у нас набралося достатньо", - написав Кучко.
Він висловив переконання, що кампанію з дискредитації магазинів "Венеція" ініціював саме Кононенко.
"У зв'язку з нашою жорсткою позицією, спрямованою на захист бізнесу в Харкові, Ігор Кононенко ініціював кампанію з дискредитації "Венеції" у ЗМІ, - написав Кучко. – Даний крок із боку нашого колишнього співробітника є елементом недобросовісної конкурентної боротьби, оскільки І. Кононенко, використовуючи нашу клієнтську базу і спираючись на ще одного національного оператора з елітних інтер'єрів, в даний час намагається побудувати в Харкові бізнес, використовуючи брудні методи конкуруючої боротьби з "Венецією".
Кучко наголосив, що компанія, частиною якої є магазин "Венеція", завжди виконує свої зобов'язання.
"Це можуть підтвердити сотні наших клієнтів", - підсумував він.
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram
Автор: Іван Бойко