Кирило Тимошенко про якість "Великого будівництва": сніг зійшов - дороги залишилися
Кирило Тимошенко про якість "Великого будівництва": сніг зійшов - дороги залишилися

Кирило Тимошенко про якість "Великого будівництва": сніг зійшов - дороги залишилися

Усі дороги, які були відремонтовані минулого року в ході «Великого будівництва», успішно перезимували / фото УНІАН, В'ячеслав Ратинський

Всупереч критичним заявам про те, що гроші, витрачені на ремонт і будівництво доріг в ході програми президента Володимира Зеленського «Велике будівництво», будуть змиті разом з асфальтом після першої ж зими, цього не сталося. Усі дороги, які були відремонтовані минулого року в ході «Великого будівництва», успішно перезимували завдяки застосованим новим стандартам якості і незалежному технічному контролю. 

Про це в інтерв'ю «Фактам» заявив заступник керівника Офісу президента, координатор програми «Велике будівництво» Кирило Тимошенко.

«Роботи виконують за сучасними технологіями. До нас ніхто не приділяв такої уваги капітальному або середньому ремонту. Зараз якість - це умова номер один. Усі дороги, зроблені в минулому році, благополучно пережили зиму. Багато хто передрікав, що навесні разом зі снігом зійде і асфальт, а ми взагалі не хвилювалися», - сказав заступник голови ОП.

На деяких ділянках недоліки, за його словами, все ж таки були, але вони швидко були усунені самими підрядниками, причому усунені таким чином, ​​щоб в подальшому вони більше не виникали. У цьому зацікавлена, перш за все, сама підрядна організація, яка, за умовами гарантії, зобов'язана за свій рахунок усувати пошкодження і стежити за збереженням якості відремонтованої або побудованої дороги. Терміни гарантії, в залежності від класу дороги, варіюються від 5 до 10 років.

Також, за словами Тимошенка, на збільшення якості доріг, що ремонтуються або будуються, безпосередньо вплинув і незалежний технічний нагляд, який почали застосовувати в ході «Великого будівництва».

«Крім тендера на будівництво і ремонт доріг, ми розігруємо окремий тендер на технагляд. Цим займаються європейські компанії з гарною репутацією. Наприклад, технагляд за якістю будівництва Запорізьких мостів ведуть австрійці. Ці компанії ніяк не пов'язані з будівництвом доріг. Це не чиновники і не держструктура. Так що їм не можна дати хабар, щоб потім покласти менший шар асфальту», - пояснив координатор «Великого будівництва».

Нагадаємо, нещодавно Кирило Тимошенко заявив, що відновлення інфраструктури максимально сприяє залученню інвестицій в економіку України, причому ці інвестиції не обмежуються обласними центрами, а доходять до найвіддаленіших населених пунктів.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram

Автор: Григорій Бондар

Теги за темою
Володимир Зеленський Офіс Президента Юлія Тимошенко
Джерело матеріала
loader