Бренд молодіжного одягу KeepStyle та просвітницька організація з питань РАС Happy Today випустили капсульну колекцію одягу під назвою Same but different but same. Колаборація маніфестує право бути собою і має на меті розвіяти стигму навколо теми аутизму та розповісти про те, як різність людей здатна їх об'єднувати.
Капсула складається із трьох видів футболок, світшоту, штанів та лімітованих хусток із малюнками Петра Прівалова — хлопчика з РАС, які будуть розігруватися у соцмережах Happy Today.
"Для нас важливо використовувати одяг як медіа: через колаборацію з Happy Today ми прагнемо показати, що особливість кожної окремої людини робить з неї особистість і дозволяє наповнити цей світ новим баченням, — зазначає власниця бренду KeepStyle, Валерія Куткова, — саме різність допомагає нам розвиватися".
Колаборація організації Happy Today і бренду KeepStyle підкреслює, що відрізнятися від інших — це природньо, так само як природньо толерувати відмінності інших. Адже люди у спектрі часто зіштовхуються з агресією і багато сімей з аутизмом опиняються в ізоляції. Автори просвітницької кампанії переконані, що саме незнання провокує стигму, тому бачать ключ до розуміння і розвитку потенціалів у просвітництві.
"Кожен із нас має персональні особливості та захоплення — все те, що дозволяє нам відрізнятися і підсилювати одне одного. Люди з РАС часто поводяться і спілкуються не так як ми звикли, але хто сказав, що інший — означає гірший?" — коментує Анастасія Степула, засновниця Happy Today.
Happy Today створює просвітницькі проєкти про аутизм, щоб українці дізнавались науково-підтверджену інформацію про розлад аутичного спектру та переставали вірити у міфи.
Підтримати Happy Today та придбати речі з кампейну Same but different but same можна за посиланням. Усі кошти від продажу речей йтимуть на підтримку діяльності Happy Today.
Дивіться також: Боротьба зі звуковим шумом: У бельгійському Генті будуть конфіскувати гучні автомобілі.