Happy Today і бренд KeepStyle запустили просвітницький кампейн, щоб розвіяти стигму навколо теми аутизму
Happy Today і бренд KeepStyle запустили просвітницький кампейн, щоб розвіяти стигму навколо теми аутизму

Happy Today і бренд KeepStyle запустили просвітницький кампейн, щоб розвіяти стигму навколо теми аутизму

Бренд молодіжного одягу KeepStyle та просвітницька організація з питань РАС Happy Today випустили капсульну колекцію одягу під назвою Same but different but same. Колаборація маніфестує право бути собою і має на меті розвіяти стигму навколо теми аутизму та розповісти про те, як різність людей здатна їх об'єднувати.

Happy Today і бренд KeepStyle запустили просвітницький кампейн, щоб розвіяти стигму навколо теми аутизму (фото 1)
Віка, 19 років. Головна пристрасть — малюнок та історія мистецтв. Зовсім нещодавно захопилася кімнатними рослинами. Обожнює Жана Мішеля Баскія, естетику людських рук та варену кукурудзу. Фото: Стефан Лісовський

Капсула складається із трьох видів футболок, світшоту, штанів та лімітованих хусток із малюнками Петра Прівалова  хлопчика з РАС, які будуть розігруватися у соцмережах Happy Today.

Happy Today і бренд KeepStyle запустили просвітницький кампейн, щоб розвіяти стигму навколо теми аутизму (фото 2)
Фото: Стефан Лісовський
Happy Today і бренд KeepStyle запустили просвітницький кампейн, щоб розвіяти стигму навколо теми аутизму (фото 3)
Фото: Стефан Лісовський

"Для нас важливо використовувати одяг як медіа: через колаборацію з Happy Today ми прагнемо показати, що особливість кожної окремої людини робить з неї особистість і дозволяє наповнити цей світ новим баченням,  зазначає власниця бренду KeepStyle, Валерія Куткова,  саме різність допомагає нам розвиватися".

Колаборація організації Happy Today і бренду KeepStyle підкреслює, що відрізнятися від інших  це природньо, так само як природньо толерувати відмінності інших. Адже люди у спектрі часто зіштовхуються з агресією і багато сімей з аутизмом опиняються в ізоляції. Автори просвітницької кампанії переконані, що саме незнання провокує стигму, тому бачать ключ до розуміння і розвитку потенціалів у просвітництві.

Happy Today і бренд KeepStyle запустили просвітницький кампейн, щоб розвіяти стигму навколо теми аутизму (фото 4)
Кріс, 20 років. Мріє про безкрайній космос та захоплюється скейтбордингом. Перше, на що звертає увагу при знайомстві з людиною — її стиль. Фанатіє від гречаного супу та творчості ASAP Rocky. Фото: Стефан Лісовський

"Кожен із нас має персональні особливості та захоплення  все те, що дозволяє нам відрізнятися і підсилювати одне одного. Люди з РАС часто поводяться і спілкуються не так як ми звикли, але хто сказав, що інший  означає гірший?"  коментує Анастасія Степула, засновниця Happy Today.

Happy Today створює просвітницькі проєкти про аутизм, щоб українці дізнавались науково-підтверджену інформацію про розлад аутичного спектру та переставали вірити у міфи.

Happy Today і бренд KeepStyle запустили просвітницький кампейн, щоб розвіяти стигму навколо теми аутизму (фото 5)
Happy Today і бренд KeepStyle запустили просвітницький кампейн, щоб розвіяти стигму навколо теми аутизму (фото 6)
Happy Today і бренд KeepStyle запустили просвітницький кампейн, щоб розвіяти стигму навколо теми аутизму (фото 7)
Happy Today і бренд KeepStyle запустили просвітницький кампейн, щоб розвіяти стигму навколо теми аутизму (фото 8)

Підтримати Happy Today та придбати речі з кампейну Same but different but same можна за посиланням. Усі кошти від продажу речей йтимуть на підтримку діяльності Happy Today.

 

Дивіться також: Боротьба зі звуковим шумом: У бельгійському Генті будуть конфіскувати гучні автомобілі.

 

Аутизм
Happy Today
KeepStyle
Источник материала
loader
loader