/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2F6b62c4d012f9d950428a83fb7ffad8dc.jpg)
Happy Today і бренд KeepStyle запустили просвітницький кампейн, щоб розвіяти стигму навколо теми аутизму
Бренд молодіжного одягу KeepStyle та просвітницька організація з питань РАС Happy Today випустили капсульну колекцію одягу під назвою Same but different but same. Колаборація маніфестує право бути собою і має на меті розвіяти стигму навколо теми аутизму та розповісти про те, як різність людей здатна їх об'єднувати.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2Ff8f3f752f3795e3788233547e5edd5aa.jpg)
Капсула складається із трьох видів футболок, світшоту, штанів та лімітованих хусток із малюнками Петра Прівалова — хлопчика з РАС, які будуть розігруватися у соцмережах Happy Today.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2Fc931d7822cdd96201fd62ffe0e25746c.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2F7461121584b7a9b549f959dd5595c6e4.jpg)
"Для нас важливо використовувати одяг як медіа: через колаборацію з Happy Today ми прагнемо показати, що особливість кожної окремої людини робить з неї особистість і дозволяє наповнити цей світ новим баченням, — зазначає власниця бренду KeepStyle, Валерія Куткова, — саме різність допомагає нам розвиватися".
Колаборація організації Happy Today і бренду KeepStyle підкреслює, що відрізнятися від інших — це природньо, так само як природньо толерувати відмінності інших. Адже люди у спектрі часто зіштовхуються з агресією і багато сімей з аутизмом опиняються в ізоляції. Автори просвітницької кампанії переконані, що саме незнання провокує стигму, тому бачать ключ до розуміння і розвитку потенціалів у просвітництві.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2Fb61b151ba0d642c5e17478a4bf344cac.jpg)
"Кожен із нас має персональні особливості та захоплення — все те, що дозволяє нам відрізнятися і підсилювати одне одного. Люди з РАС часто поводяться і спілкуються не так як ми звикли, але хто сказав, що інший — означає гірший?" — коментує Анастасія Степула, засновниця Happy Today.
Happy Today створює просвітницькі проєкти про аутизм, щоб українці дізнавались науково-підтверджену інформацію про розлад аутичного спектру та переставали вірити у міфи.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2Fef1eb70dd6d6f83c95b3256040942129.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2F768b9bc172b830233dd4f569b27d3883.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2Fd97f3079d803138e272c46d5214166aa.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2Fbe2b2a28fad889d62a4267e6afdc3280.jpg)
Підтримати Happy Today та придбати речі з кампейну Same but different but same можна за посиланням. Усі кошти від продажу речей йтимуть на підтримку діяльності Happy Today.
Дивіться також: Боротьба зі звуковим шумом: У бельгійському Генті будуть конфіскувати гучні автомобілі.

