Нова Наглядова рада УЗ почала свою роботу, головою обрали Гепарда Хафера
Нова Наглядова рада УЗ почала свою роботу, головою обрали Гепарда Хафера

Нова Наглядова рада УЗ почала свою роботу, головою обрали Гепарда Хафера

Нова Наглядова рада АТ "Укрзалізниця" у середу, 2 лютого, зібралася на установче засідання, на якому було представлено нових членів ради. Головою Наглядової ради обрано Гепарда Хафера.

Про це повідомляє Міністерство інфраструктури України. 

"Початок роботи нової Наглядової ради Укрзалізниці – важливий етап для реформи корпоративного управління. З самого початку наша команда заявляла про необхідність дотримання принципів OECD, налагодження ефективної роботи правління та Наглядової ради", - зазначив міністр інфраструктури Олександр Кубраков.

Він наголосив, що за останні пів року Міністерство та уряд заклали "гарну основу" для розвитку УЗ – були підвищені тарифи на вантажні перевезення, налагоджені прямі закупівлі електроенергії у виробника, вирішена багаторічна проблема оподаткування земель, якими користується УЗ, стартувала десятирічна програма оновлення українського парку вантажних вагонів.

Пріоритетами для  УЗ він назвав трансформацію пасажирських перевезень, масштабне оновлення інфраструктури в рамках програми президента Володимира Зеленського "Велике будівництво" і ефективні вантажні перевезення.

Незалежними членами ради стали: Анатолій Амелін, Александер Долл, Якуб Карновскі, Гепард Хафер.

Державу у Наглядовій раді представлятимуть: Сергій Лещенко, Давід Ломджарія, Сергій Москаленко. 

"Впевнений, що експертиза кожного з членів Наглядової ради – у залізничній галузі, сфері перевезень, фінансах, реформах – допоможе нам налагодити конструктивну роботу та швидше досягнути поставлені цілі", — додав Кубраков.

Нагадаємо, Наглядова рада АТ "Укрзалізниця" не працювала з кінця вересня 2021 року. Причина — закінчення строку дії контрактів останніх 4 членів ради.

Наприкінці 2021 року масштабні зміни на Укрзалізниці стали частиною президентської програми "Велике будівництво". За даними заступника керівника ОП, координатора "Великого будівництва" Кирила Тимошенка, серед іншого планується електрифікація щонайменше 500 км колій до 2024 року, будівництво 500 комфортних пасажирських вагонів, оновлення парку вантажних вагонів.

Джерело матеріала
loader
loader