Американська компанія Apple очолила рейтинг найвпливовіших брендів світу. Його щороку складає дослідницька компанія World Brand Lab. Про це йдеться в пресрелізі WBL.
Друге місце посіла Microsoft, третє — Google, яка торік очолювала рейтинг.
Також у першій десятці опинилися американські компанії: Amazon, Walmart, McDonaldʼs, Coca-Cola, Tesla. Торік компанія Ілона Маска посіла 72-у сходинку.
«Компанії зі Сполучених Штатів представляють 198 із 500 найкращих брендів, зберігаючи вплив як глобальна супердержава брендів. Франція, Японія, Китай і Велика Британія складають другий за впливом світовий табір. Німеччина, Швейцарія та Італія — третій ряд лідерів брендів», — йдеться в релізі.
World Brand Lab оцінює вплив бренду за трьома ключовими показниками: часткою ринку, лояльністю до бренду та глобальним лідерством.
Рейтинг найвпливовіших брендів публікують 19 років поспіль. Загалом оцінюють майже 15 тисяч брендів.
Фото: Apple/фейсбук