Twitter заявив, що у середу пом’якшує заборону на політичну та тематичну рекламу, що є розворотом давнього підходу компанії до платних політичних виступів.
Зміни в політиці, які відбулися в той момент, коли великі рекламодавці втікають із обложеної платформи соціальних медіа, дозволять кандидатам і правозахисним групам витрачати гроші на просування себе та своїх цілей у сервісі.
«Ми віримо, що реклама, орієнтована на причину, може сприяти публічній дискусії на важливі теми. Сьогодні ми пом’якшуємо нашу рекламну політику щодо об’яв на основі причин у США. Ми також плануємо розширити дозволену нами політичну рекламу найближчими тижнями», – йдеться у твіті .
Twitter давно займає, як він описав, принципову позицію проти політичної реклами. Коли тодішній генеральний директор Джек Дорсі оголосив про заборону політичної реклами в 2019 році, він сказав, що це тому, що він твердо вірив, що політичні повідомлення «потрібно заробляти, а не купувати». Ця мова була опублікована на веб-сайті компанії та все ще була там станом на ранок середи.
Раптовий розворот був характерним для безладного та хаотичного управління Twitter під керівництвом нового власника, мільярдера Ілона Маска. Компанія оголосила про зміни та пообіцяла «поділитися більш детальною інформацією», коли робота почнеться. Не було пояснень, чому Twitter вніс зміни або наскільки масштабними будуть ці зміни.
Twitter не відповів на запит про коментар.
З моменту придбання компанії наприкінці жовтня Маск ініціював вихор змін. Нещодавно він сказав, що штат трохи перевищує 2000, порівняно з 7500 на початку 2022 року. Це означає, що приблизно 75 відсотків персоналу було звільнено, витіснено або звільнилося. Він скасував політику, спрямовану на обмеження дезінформації, пов’язаної з COVID-19, і дав відібраним журналістам можливість ознайомитися з документами Twitter, зокрема наказав надати доступ до внутрішніх систем Twitter, що змусило деяких співробітників протестувати, мовляв, таким чином вони вимагали від них порушити закон. Угода. Він зіпсував запуск першого великого продукту компанії — платну синю позначку — і довелося призупинити його .