Немає запчастин: частина парку літаків РФ може припинити польоти
Немає запчастин: частина парку літаків РФ може припинити польоти

Немає запчастин: частина парку літаків РФ може припинити польоти

Частина парку літаків РФ Superjet може припинити польоти-немає запчастин / ілюстрація REUTERS

Superjet 100, перший великосерійний пасажирський літак Росії, може перестати літати через дефіцит свічок запалювання. Раніше свічки для російсько-французьких моторів SaM146 поставляли з США. Але поставки були припинені на тлі введення проти Росії санкцій за повномасштабне вторгнення в Україну, і виник дефіцит, пише "РБК" з посиланням на співробітників авіакомпаній.

Минулого місяця перший заступник гендиректора російської авіакомпанії "ІрАеро" Володимир Панфілов написав у Мінпромторг РФ лист, в якому попередив, що частині парку Superjet "протягом найближчого часу" загрожує поступове повне припинення польотів через брак свічок.

Читайте також:
У Росії впали продажі всіх товарів, крім алкоголю
У Росії впали продажі всіх товарів, крім алкоголю
Путін заявив, що Захід смокче палець через санкції проти Росії
Путін заявив, що Захід "смокче палець" через санкції проти Росії

Однак гендиректор "ІрАеро" Юрій Лапін стверджує, є кілька запасних свічок, і тому проблеми можливі, але в майбутньому. "Ростех" збирається виготовляти свої свічки і заявляє, що поставки почнуться вже цього року. 

Відео дня

Загрози для російського Superjet 100

Sukhoi Superjet 100 – російський пасажирський літак, призначений для перевезення від 87 до 108 пасажирів на відстань до 4,6 тисяч кілометрів. Використовується російськими авіакомпаніями на внутрішніх авіарейсах. Це перший великосерійний пасажирський літак Росії, випускається з 2007 року. Розроблявся компанією "Громажданские самолеты Сухого" за участю французьких та італійських компаній. 

У літаках використані двигуни SaM146 виробництва французької компанії Safran, яка залишила російський ринок на тлі повномасштабної війни в Україні. Це призвело до подальших проблем РФ з їх використанням.

Експерти пояснювали, що заміна двигунів на російські ПД-8 – непомірно дорога (можна порівняти з вартістю всього літака).

Вас також можуть зацікавити новини:

  • Виробник двигунів для російських Superjet100 зупинив їх техобслуговування і ремонт
  • Авіакомпанії Росії почали розбирати літаки на запчастини через санкції - Reuters
  • Ніж у спину: Китай не впускає більше половини літаків російських авіакомпаній
Теги за темою
Росія авіація
Джерело матеріала
loader