/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F2e3c8cf01662eac9b582b5520ef19ece.jpg)
"Принциповість" від Бога: Bacardi замість обіцяного виходу з Росії втричі наростила прибуток
Багато міжнародних брендів порушили обіцянку піти з російського ринку. Серед них Bacardi International, яка виготовляє алкогольну продукцію.
Bacardi наростила прибуток у Росії в рази
Компанія Bacardi продовжує не лише постачати алкоголь на російський ринок, а й провадити маркетингову та іншу діяльність на території окупантів. Комерційні витрати лише за минулий рік ледь не дійшли до 7 мільярдів рублів.
Також відомо, що Martini буде спонсорувати фестиваль сибірської кухні. Martini Fiero та Grey Goose будуть фірмовими напоями фестивалю.
Та шалених інвестицій у просування на російському ринку та постачань алкоголю окупантам Bacardi було замало, тому вона вирішила розгорнути діяльність на окуповані території. Відомо, що компанія постачає продукцію у Крим, Донецьк та Луганськ.

