Українець скаржиться на "Приватбанк" через те, що банк без пояснень заблокував пенсійну картку його матері, яка тепер не може сплачувати кредит, та щомісячно списує 100 гривень та пеню за прострочення заборгованості.
Про це він повідомив на сайті Мінфін.
Клієнт фінансової установи поскаржився, що його мамі банк взагалі без будь-яких пояснень заблокував пенсійну картку.
Він розповідає, що вона взяла кредит на телефон і справно за нього сплачувала, доки могла користуватись своїм рахунком.
Після блокування, жінка не може продовжувати вільно розрахуватись за свою заборгованість та знімати пенсійні виплати. Приватбанк не надав жодної чіткої відповіді чому так сталося.
"Пояснюють цю ситуацію якоюсь тупою маячньою... У мами є непогашена розстрочка за телефон. Виплачувалося все справно, без прострочень, з пенсійної картки", - пояснює клієнт.
Він скаржиться на те, що після блокування рахунку, банк почав додатково нараховувати щомісячно за залишком заборгованості за несвоєчасне внесення платежу. Також фінустанова списує з (обмеженої) пенсійної картки 100 грн. як обов'язковий щомісячний платіж.
"Ми знаходимося на окупованій території і не маємо інших варіантів погашення розстрочки, окрім як із цієї картки. Зняти обмеження, банк відмовляється, але самі нею користуються…", - доповнив клієнт "ПриватБанк".