Компанія Meta досліджує можливість впровадження платних версій Facebook та Instagram. Вони не включатимуть рекламу для користувачів у Європейському Союзі.
Про це повідомляє The Wall Street Journal. За словами джерел, такий крок може допомогти Meta захистити себе від потенційних проблем у сфері конфіденційності та можливих перевірок з боку регуляторів Європейського Союзу.
Компанія надає користувачам альтернативу своїм рекламним сервісам, які раніше грунтувалися на аналізі даних користувачів.
Представники компанії заявили, що Meta також продовжить пропонувати безкоштовні версії Facebook та Instagram із рекламою в Європейському Союзі.
Невідомо, скільки коштуватимуть платні версії програм і коли компанія може їх запустити.
Представник Meta відмовився від коментарів.
Введення платних підписок стало б одним із найяскравіших прикладів того, як компанії змушені переглядати свої продукти, щоб відповідати правилам обробки даних та іншим державним політикам, особливо у контексті Європи.
У липні вищий суд Європейського Союзу фактично заборонив компанії Meta об'єднувати дані, зібрані про користувачів на її платформах, включаючи Facebook, Instagram і WhatsApp, а також на сторонніх веб-сайтах та додатках, якщо вона не отримає на це явної згоди користувачів.
У січні ірландські регулятори також оштрафували компанію на 390 мільйонів євро за те, що вона змушувала користувачів приймати персональну рекламу як умову використання Facebook.
Деякі інсайдери Meta вважають, що надання користувачам можливості відмовитися від рекламного сервісу, зберігаючи доступ до платної версії Facebook або Instagram, може зменшити занепокоєння деяких європейських регуляторів.
Навіть якщо платну версію виберуть небагато людей, надання такої можливості може бути інтересам Meta у регіоні.
Підписуйтесь на канали OBOZREVATEL в Telegram і Viber , щоб бути в курсі останніх подій.