Українець поскаржився, що при поповненні мобільного рахунку з його картки ПриватБанку було списано додаткову комісію. Співробітники фінустанови пояснили, чому так сталося. Відповідна інформація з'явилася на порталі Мінфіну.
Клієнт "Привату" заявив, що крім обов'язкової комісії він зауважив, що було утримано ще 1%, який не відображається у квитанції.
"При поповненні мобільного рахунку з картки універсальна на 150 грн була утримана комісія 4 грн. Але на мій подив, знято було додатково 1,54 (1%), який не відображається в жодній квитанції!", - поділився українець.
За словами українця, у підтримці банку йому не пояснили, звідки взялася прихована комісія і чому він має її платити. Він зізнався, що вкрай незадоволений роботою фінустанови.
"Оператор кол центру Альона, не надала вичерпної інформації на запитання, чому не відображається в жодній квитанції і відколи введена додаткова комісія, а тупо кинула трубку! Плювати Банк, пробив чергове дно!", - поскаржився клієнт.
У ПриватБанку відреагували на скаргу чоловіки та пояснили, що додаткова комісія може зніматися під час використання кредитних коштів.
"При поповненні мобільного до Приват24 від 100,01 і більше – 4грн комісія. Додаткова комісія – 1% при використанні кредитних коштів", - пояснили фахівці "Привату".
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українець не може користуватися карткою "ПриватБанку" через Google Pay: банк кинув віч-на-віч із проблемою.