Українка поскаржилася, що у відділенні ПриватБанку не змогла отримати свої кошти з валютного депозиту. За її словами, на касі видають купюри у дуже поганому стані. Відповідну скаргу вона опублікувала на порталі "Мінфін".
Клієнтка ПриватБанку заявила, що звернулася до відділення для отримання коштів із валютного депозиту. Однак із 1300 доларів їй вдалося отримати лише 100 доларів. За її словами, проблема як банкноти, які видають працівники банку.
"Працівник банку каже, що їй при замовленні валюти привозять таки брудні кошти. Я вислухала лекцію про те, що купюра в Україні дійсна якщо до 50 відсотків купюри брудні. Так, сьогодні я змогла зняти замість замовлених 1300$ лише 100$ і ті старого зразка 1996 року. Це неподобство", - обурилася українка.
У ПриватБанку запевнили, що працюють згідно з вимогами НБУ і всі купюри, які видаються до відділень, попередньо перевіряються.
"Зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, що попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри", - відповіли співробітники банку.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк вдвічі знизив тариф на важливу послугу: гаманці українців будуть цілішими.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "вкрали майже 85 тисяч": клієнтка "ПриватБанку" скаржиться, що її гроші вкрали через додаток банку та витратили в Америці.