Останнім часом імена директорів КП “Київпастранс” Дмитра Левченка та КП “Київський метрополітен” Віктора Брагінського все частіше спливають у матеріалах журналістських розслідувань стосовно корупції в столичній владі. І неодмінно поруч з'являється інше прізвище. А саме - Дениса Комарницького, якого журналісти називають другом міського голови та головним “схемником” Києва.
Дмитро Левченко
Нам вдалося встановити нові докази зв’язків і навіть “підзвітності” Левченка та Брагінського перед Комарницьким. А також встановити нові факти розкішного життя столичних чиновників на вочевидь нетрудові доходи.
Власне, головне свідчення щодо цих мафіозних зв’язків - те, що і Віктор Брагінський, і Дмитро Левченко регулярно ходять до бізнес-центру IQ, де знаходиться офіс Дениса Комарницького.
Є фото, як до парковки цього БЦ заїжджає машина очільника Метрополітена, і як сам він заходить до приміщення. З наплічником, в якому - ймовірно - заносить частину “корупційної ренти”, яка належить його “патрону”.
Директора “Київпастранса” також неодноразово фіксували в цій будівлі, куди він ходить “на уклін” до “боса”.
Про розкішний автопарк Дмитра Левченка та його швидкісний човен і нерухомість у елітних котежних містечках під Києвом вже писали - але нам вдалося знайти ще одну машину, якою він послуговується, - MERCEDES-BENZ G 63 AMG 2021 року. Записаний він, як і більшість інших автівок чиновника, на власника автосалону Prestige avto - Олега Кошового.
Така машина коштує близько 250 тис. доларів - звісно, вона придбана не за зарплату чиновника, а за корупційні кошти, які, як повідомлялося раніше, приносить заступник директора “Київпастрансу” Павло Кирилюк.
Також відомо про те, що дружина і теща Левченка є власницями ВІП-клініки AirDoc - з дорогим ремонтом і обладнанням. Саме через неї голова КП та його тесть, старий УДАРівець і соратник Кличка Роман Романюк відмивають награбовані мільйони.
А Романюк, який до того ж є “рішалою” кличковців з правоохоронцями, ще й відмазує Левченка, а заодно й Кирилюка, від кримінальних справ.
До речі, як і автівки, свою нерухомість чиновник також оформлює на підставних осіб. А саме - на дуже довіреного Юрія Красія. Який, як писали ЗМІ, також слугує Левченку з Кирилюком кур’єром для передачі “чорного налу”.
Є й ще одна людина, яка носить гроші від Кирилюка до Левченка - Тимофій Котлинський.
Нам стало відомо про ще одного персонажа, який причетний до корупційних схем на столичному транспорті - Віталія Тупчія. Він на своєму Лексусі під’їжджав до БЦ IQ, звідки вийшов Левченко і передав йому пакунок - ймовірно від Комарницького.
До речі, а тіньовий офіс самого Левченка, як відомо багатьом “причетним”, знаходиться у БЦ “Парус”.
Що стосується Віктора Брагінського - в нього все плюс-мінус так само. Вже неодноразово писали і про його пристрасть до різноманітних автомобілів, і про любов до катання на водному мотоциклі, причому, в робочий час. Постійно неформально зустрічається з підрядниками, різноманітними “рішалами” та силовиками.
Також і Брагінський, і Левченко регулярно “катаються” за кордон вже під час повномасштабної війни. І це питання до СБУ, що там роблять і з ким зустрічаються керівники стратегічних підприємств.
А от щодо їхньої корумпованості та оборудок з викачування бюджетних коштів - це вже питання до НАБУ. Яке, мабуть, єдине з силових структур не має “зв’язкових” з Романюком, і від якого корупціонерів столиці ніхто не відмаже.
Всі ці хороми, автомобілі, човни - це вкрадені у киян гроші. Це відсутність нормального наземного транспорту, жодної нової станції метро за 9,5 років мерства Кличка. І розібратися з цим - справа Національного антикорупційного бюро.
Бо, хоч ЗМІ й викривають цих корупціонерів - вони після кожного такого матеріалу просто сміються, впевнені, що їм нічого не буде.
Так, Павлом Кирилюком НАБУ вже зацікавилося, проте справа поки що просувається вкрай повільно. А його ім’я - вже просто синонім корупції в Києві, і він - досі на посаді. А поки такі як Кирилюк, Левченко, Брагінський залишаються при “годівниці”, поки такі як Романюк їх покривають, поки такі, як Комарницький на цьому заробляють, а Кличко все це дозволяє - доти у столиці немає шансів на нормальний розвиток.
Тож закликаємо НАБУ рішуче зайнятися справами по київському транспорту та й загалом - по столичним справам. І розпочати варто з візиту до бізнес-центру IQ, бо саме там, у офісі Дениса Комарницького, вирішується доля бюджетних мільярдів. І тільки на НАБУ вся надія, бо інші органи, на жаль, дискредитували себе міцними зв’язками та теплими стосунками з київськими топ-чиновниками та тіньовими “рішалами”.
Місто має очиститися від корупції, її провідники мають бути покарані! А награбовані ними статки - передані на потреби ЗСУ, бо це сьогодні - найважливіше.