На фрахтовому ринку України спостерігається зниження ставок на перевезення зерна
На фрахтовому ринку України спостерігається зниження ставок на перевезення зерна

На фрахтовому ринку України спостерігається зниження ставок на перевезення зерна

На поточному тижні ставки фрахту на перевезення зерна з річкових портів Дунаю продовжували знижуватися. Ставки транспортування з глибоководних портів Одеси для хендісайзів також подешевшали. У свою чергу, ринок панамаксів укріпився.

Про це повідомляє пресслужба Української зернової асоціації з посиланням на компанію Atria Brokers.

Станом на 23 листопада, ставки на перевезення кукурудзи коустерами 6000 т з портів Рені та Ізмаїл у напрямку східного узбережжя Греції знизилися на 3-4USD/т – до 32-35USD/т, Іспанії – на 3USD/т до 45-46USD/т, іспанської Севільї та східного узбережжя Італії – на 2-3 USD/т до 48-50 USD/т та 40-42 USD/т відповідно, Ізраїлю та східного Середземномор’я – на 2 USD/т до 43-48 USD/т і 38-40 USD/т відповідно, Мармари – на 1 USD/т до 30 USD/т.

Ставки на перевезення агропродукції баржами на Константу також опустилися. Фрахт для кукурудзи знизився на 4EUR/т до 21-22EUR/т, для соняшнику – на 1-2EUR/т до 40EUR/т.

Фрахт на перевезення кукурудзи хендісайзами до Італії та середземноморського узбережжя Єгипту знизився на 1-2 USD/т до 42-43 USD/т та 40-41 USD/т відповідно, до середземноморського узбережжя Іспанії та Тунісу – на 1 USD/т до 44USD/т та 45-46 USD/т відповідно.

В свою чергу, фрахт на перевезення кукурудзи панамаксами з Одеси, Південного та Чорноморська у напрямку Китаю зріс на 12-13 USD/т до 72-75USD/т, що було зумовлено подорожчанням ставок в сусідніх сегментах фрахтового ринку, що посилювало конкуренцію. Окрім того, укріпленню ставок сприяв гострий дефіцит панамакс флоту в Середземному морі.

Джерело матеріала
loader
loader