У Київському метрополітені назвали можливі причини НП на синій гілці підземки
У Київському метрополітені назвали можливі причини НП на синій гілці підземки

У Київському метрополітені назвали можливі причини НП на синій гілці підземки

Фахівці постійно відслідковували ситуацію на ділянці київського метро між станціями "Деміївська" та "Либідська", проте, після появи нових тріщин, було прийнято рішення про закриття тут руху. Попередні причини НП можна буде назвати приблизно через 2-3 місяця, але можливо, це, зокрема, порушення умов будівництва.

Про це під час телеефіру розповів мер столиці Віталій Кличко. На місці події вириють котлаван.

Так, за словами очільника КМДА, води в тунелі було багато і саме цим було продиктоване рішення зупинити рух поїздів на цій ділянці – щоб убезпечити пасажирів метро. Наразі фахівці вже проводять усі необхідні роботи.

Зі свого боку керівник КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський, доповідаючи міському голові, розповів, що на цій ділянці постійно відслідковували ситуацію.

"Було організовано цілодобове спостереження, щоб не зупиняти рух (поїздів. – Ред.) раніше. Ми слідкували, щоб не з’являлись додаткові тріщини та нові течії. Але сьогодні, після ранкового піку – побачили нові тріщини. Це вже загроза безпеки перевезення пасажирів. Тому було прийнято рішення у 13:45 зупинити рух. Ми вже займаємося роботами по ліквідації цієї ситуації", – розповів очільник підземки Віктор Брагінський.

За його словами з 11 грудня фахівці розпочнуть буріння свердловин для проведення робіт, які дозволять зрозуміти, що сталось та що є причиною надзвичайної події. Перший звіт буде через два тижні, після того, як почнуть бурити. Після цього на місці викопають котлован.

"Це дозволить ззовні побачити чи було генпідрядником дотримано норми, передбачені проєктом (будівництва. – Ред.). Чи була зроблена гідроізоляція, хімзакріплення? Це буде приблизно через місяця 2-3… Зараз ми можемо попередньо припускати чому так сталось. Перше – генпідрядник неякісно зробив роботи. Друге – тунель знаходиться в заплаві річки Либідь. Може це вплинуло. Третє - плавуни", – уточнив Брагінський.

Зараз синя гілка працює від "Героїв Дніпра" до "Либідської". Для дублювання маршрутів метрополітену задіяно 77 автобусів – це три маршрути, а також задіяно 20 додаткових тролейбусів.

Варто додати, що перегінні тунелі між станціями "Деміївська" та "Либідська" споруджувалися в заплаві річки Либідь у 2008-2010 роках підземним способом у складних гірничо-геологічних умовах, після штучного водозниження.

Як повідомляв OBOZ.UA:

  • постійною комісією з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій було хвалено рішення про закриття руху на одній з ділянок "синьої" гілки метро. Обмеження на ділянці "Теремки" – "Деміївська" вводяться через необхідність термінового проведення ремонту перегінного тунелю між станціями.
  • у п’ятницю, 8 грудня, "Київпастранс" організував дублюючі маршрути наземного транспорту. У підземці близько на пів року зупинили рух поїздів через ремонт тунелю між "Теремками" та "Либідською".

Лише перевірена інформація у нас в Telegram-каналі OBOZ.UA та у Viber. Не ведіться на фейки!

Джерело матеріала
loader