![В "Нафтогазі" українцям підказали, як прибрати прихований борг](https://thumbor.my.ua/LLM-ojzb5NnsZyyZZ3Yv5cIDVoI=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F0e71d18f79409ff25d762b82f78c64ae.jpg)
В "Нафтогазі" українцям підказали, як прибрати прихований борг
Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які з великою відповідальністю стежать за своїми платіжками з комуналки, є дуже важлива інформація. Справа в тому, що деякі споживачі побутового газу досі не знають, як "прибрати борг, якого не існує".
Ще більшою проблемою боргів видається через те, що українці протягом кількох місяців переплачували за квитанціями, і не можуть знайти відповіді, куди їм необхідно звертатися.
Про це стало відомо завдяки відповіді компанії "Нафтогаз" на запитання клієнтка у мережі Facebook.
![Нафтогаз, оплата комуналки, фото: Знай.ua](https://thumbor.my.ua/lxtzwmvgf9u_TXN1AIfUaHlqn0s=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F4e48cb6fe82f6eae95ba07b605fa2214.jpg)
Одна з клієнток компанії запитала: Як прибрати неіснуючий борг у платіжці, яку ви виставляєте? Борг виник ще в липні (нарахований минулим "Житомиргазом", який нарахував і передав у серпні всі дані, в тому числі неправильні!!! в "Газорозподільні мережі України". Зверталася до них, маю фотофіксацію щомісячних показників від квітня2. Відповідь: що у Газорозподільні мережі України "будь-яка інформація за період до 01.09.2023 відсутня. А чи має зараз "Житомиргаз" повноваження, щоб змінити неправильно передану інформацію? Що робити?"
У компанії "Нафтогаз" надали відповідь і заявили, що принцип обліку обсягів спожитого газу не змінився.
![Відповідь "Нафтогаза", скріншот: Facebook](https://thumbor.my.ua/wEAUV-MLX9gxJvcCB5LZp1PLzgc=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F289f315ade54140188b2b58f58b17ec7.jpg)
"Дані про показники надходять до Вашого оператора ГРМ, вони на ці показники формують обсяги та передають їх нам. Після цього постачальник нараховує суму до оплати за спожитий газ. Тож у разі невідповідності переданих показань радимо звернутися до місцевого оператора ГРМ (облгазу) щодо перерахунку. Або ж на наступний період передайте актуальні показники лічильника", - розповіли в Нафтогазі".
Раніше повідомлялося, робити обов'язково тільки в одному випадку: у ПФУ підказали старим важливий нюанс.
Також, бюджетні хитрощі від "Нафтогазу", які допоможуть утеплити ваш будинок.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)