Було виявлено нову тріщину: у метро Києва заявили, що запобігли надзвичайній ситуації
Було виявлено нову тріщину: у метро Києва заявили, що запобігли надзвичайній ситуації

Було виявлено нову тріщину: у метро Києва заявили, що запобігли надзвичайній ситуації

У метро Києва заявили, що закриття шести станцій на синій гілці було вимушеним кроком, оскільки після обстеження в тунелі було виявлено нову тріщину. Завдяки оперативним діям було попереджено загрозу надзвичайної ситуації, зокрема, руйнування тунелю.

Як заявив начальник підприємства Віктор Брагінський під час брифінгу 9 грудня, нова тріщина в тунелі метро може загрожувати перевезенню пасажирів. "Питання безпеки пасажирів – у пріоритеті для нашого підприємства", – цитує його пресслужба КП "Київський метрополітен".

За його словами, якби рух поїздів не було зупинено, могло статися непередбачуване.

"Оперативне закриття ділянки "Деміївська" – "Либідська" було вимушеним кроком, оскільки після вчорашнього ранкового обстеження в пʼятницю було виявлено нову тріщину, що може загрожувати перевезенню пасажирів. Подальший рух поїздів міг призвести до непередбачуваних наслідків. Наразі компетентні фахівці зʼясовують причини", – сказав Брагінський.

Він додав, що фахівці опрацьовують питання покращення сполучення, зокрема можливість запуску "човникового руху" (рух одного поїзду в обидві сторони по одному шляху) між зачиненими станціями. Для цього необхідно провести розрахунки та безпосередньо перевірити ефективність такого сполучення.

Зі свого боку директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор заявив, що працівники метро після виявлення потрапляння води та виносу піску на тунелі направили звернення до ДП "Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій". Той дав висновок, що є можлива загроза руйнування тунелю, яка може призвести до аварійних наслідків, розповіли в КМДА.

"Також були встановлені маячки на тунелі, де утворилися тріщини. Сьогодні прогресу тріщин немає, тобто вжиті заходи щодо зупинки вагонів були правильними. І це допомогло запобігти виникненню надзвичайної ситуації", – сказав Кандибор.

Наразі фахівці розробляють заходи першочергових протиаварійних робіт, зокрема підсилення тунелю зсередини. Паралельно опрацьовують дії щодо робіт зовні: стабілізації ґрунту, гідроізоляції, буріння свай.

Посадовець закликав не спекулювати на темі аварійності інших перегонів метро Києва та не поширювати й.

Доповнюється...

Джерело матеріала
loader
loader