Будівництво метро на Троєщину є дуже важким проєктом і його треба будувати почергово. Про це в інтерв’ю «Лівому берегу» розповів чинний очільник столичної підземки Віктор Брагінський.
«Щоб починати будівництво метро на Троєщину, на мою думку, треба не брати для реалізації весь проєкт у комплексі. Це дуже важкий проєкт – 18 станцій. Треба починати його будувати почергово», – заявив він.
За словами Брагінського, перша черга будівництва передбачає три станції. Станція «Тараса Шевченка» – перехід на станцію «Подільська», поєднання Оболонської та Теремківської ліній. Потім станція глибокого закладання «Глибочицька» – перехід на «Лук'янівську», поєднання із Сирецько-Печерською лінією.
«Міст ми повинні пройти без зупинок, не робити там станцій», – додав Віктор Брагінський.
Наступною буде станція вже на Троєщині – за словами очільника столичної підземки, її планували зробити на Воскресенці.
Як раніше повідомлялося, рух поїздів між станціями метро «Деміївська» та «Теремки» (усього шість станцій) у Києві закрили на час ремонту перегінного тунелю. Обмеження продовжаться протягом пів року. Перегінні тунелі між станціями «Деміївська» та «Либідська» споруджувалися в поймі річки Либідь у 2008-2010 роках підземним способом у складних гірничо-геологічних умовах, при штучному водозниженні.
До слова, заступник голови Київської міської державної адміністрації Микола Поворозник розповів, що на ділянці столичного метрополітену між станціями «Почайна» і «Тараса Шевченка» просідають тунелі, міська влада готується до планового ремонту.