Зупинка руху поїздів ділянкою "синьої" гілки столичного метрополітену була своєчасною.
За попередніми висновками фахівців, причиною деформації тунелю між станціями київського метро "Деміївська"- "Либідська" стало неякісне проєктування та будівництво.
Про це у середу, 24 січня, повідомили у КМДА з посиланням на попередні висновки Науково-дослідної судово-експертної установи.
"У своєму висновку науковці зазначили, що причиною є неякісні проєктні рішення з облаштування тунелю в межах аварійної ділянки. А також неякісні будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки", – зазначив Директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор.
Також відповідно до висновків науковців, КП "Київський метрополітен" виконувало всі необхідні регламентні роботи з утримання та експлуатації перегінного тунелю.
“Зупинка руху поїздів цією ділянкою була своєчасною. Це дало змогу розпочати встановлення причин виникнення аварійної ситуації із залученням відповідних фахівців, а також відновлювальні роботи”, - повідомили в КМДА.
Сьогодні було отримано лише попередні висновки, експертне дослідження триває.