Актуальна інформація для мешканців столиці
Міст Метро ще у 2018 році отримав чотири бали за п’ятибальною системою оцінки аварійності і з того моменту жодного разу не ремонтувався. На даний момент конструкція має значні дефекти в прогонових будівлях та потребує капітального ремонту.
Про стан мосту Метро розповів в інтерв’ю порталу "Вечірній Київ" генеральний директор КК "Київавтодор" Олександр Федоренко. За його словами, насамперед тут необхідно провести протиаварійні заходи.
Так, міст Метро справді перебуває в аварійному стані і потребує капітального ремонту. Причиною цього стали дефекти в прогонових будовах конструкції, які необхідно усунути.
Вже цього року керівництво "Київавтодору" має намір розпочати ремонт прогонів, що знаходяться в аварійному стані — тут планують встановити спеціальні підтримуючі конструкції, які вмонтують прямо в дно річки.
Незважаючи на це, генеральний директор КК "Київавтодор" заявив, що міст Метро хоч і потребує капітального ремонту, але ситуація не є критичною і транспорт може спокійно їздити його ярусами.
"Дефекти, що є, можуть призвести до певних подальших руйнувань конструкції. Ситуація не критична, але потрібно цим питанням займатися. Зараз ми закінчуємо проектування", - підкреслив Федоренко.
Нагадаємо, що ще у 2018 році перевірка показала, що метро міст має чотири бали за п’ятибальною системою оцінки аварійності. Тут було заплановано провести масштабні ремонтні роботи, однак цьому завадив спочатку ковід, а потім повномасштабне вторгнення РФ.
У 2023 році з’явилася інформація про те, що у бюджеті Києва на 2024 рік закладено кошти на проведення робіт, пов’язаних із вивченням стану мосту. Тоді ж почали говорити про те, що якщо дослідження покажуть, що шляхопровід експлуатувати у його нинішньому стані небезпечно, його закриють для проїзду.
Після цього в КМДА поспішили заспокоїти городян та повідомили про те, що у 2024 році буде проведено роботу зі зміцнення опор мосту і це ніяк не вплине на роботу столичного метрополітену — "червона" гілка функціонуватиме у штатному режимі.
Для довідки: Міст Метро – перший метроміст через Дніпро у Києві, який було відкрито 5 листопада 1965 року. Його конструкція є кількома ярусами, по одному з яких рухаються поїзди метро, а по-іншому переміщається автотранспорт. Причому особливість мосту така, що рух здійснюється паралельно і транспорт не заважає одне одному.
Міст Метро — перша у світі за розмірами прогонів аркова споруда на сухих стиках. Консолі складені із окремих залізобетонних блоків, з’єднаних металевими болтами. Довжина мосту складає 700 метрів.
Міст Метро разом із Русанівським мостом з’єднує правобережну частину Києва з Русанівкою, Лівобережним масивом, Воскресенком, Лісовим масивом та зоною відпочинку – Гідропарком. На правому березі Дніпра міст завершує станція "Дніпро" Київського метрополітену.
Раніше "Телеграф" повідомляв про те, що в "Київському метрополітені" у 2024 році планують провести ремонт ділянки мосту Метро, який знаходиться на їхньому балансі. При цьому "червону" лінію метро, яка з’єднує лівий та правий берег Києва, не зупинятимуть і закриття руху тут не планується.