Українське Дунайське пароплавство побудувало ще одну SLG-баржу
Українське Дунайське пароплавство побудувало ще одну SLG-баржу

Українське Дунайське пароплавство побудувало ще одну SLG-баржу

Українське Дунайське пароплавство побудувало вже другу великотоннажну SLG–баржу з використанням старих ліхтерних суден (малих сорокаметрових барж), а перша була спущена на воду в кінці минулого року.

Як передає Укрінформ, про це Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури повідомило у Фейсбуці.

«У 2023 році команда Українського Дунайського пароплавства вперше за тривалий час розпочала будівництво несамохідного флоту. На балансі підприємства залишилося понад 80 ліхтерів, частина з яких здається в оренду у якості так званих «проставок» між суднами та причалом. Але більшість гниє, витягуючи з компанії кошти на якірний збір, аварійні ремонти тощо. Використання ліхтерів як донорів для створення нових SLG-суден дає нам можливість навіть під час війнисистемно оновлювати річковий флот. При цьому собівартість виробництва барж SLG значно нижча, ніж будівництво судна з нуля», - розповів віцепрем’єр-міністр з відновлення України — міністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков.

Українське Дунайське пароплавство побудувало ще одну SLG-баржу - Фото 1

Він також зауважив, що усі роботи з будівництва нових барж відбуваються в Україні. Це створює нові робочі місця та позитивно впливає як на економіку регіону, так і в цілому на розвиток галузі внутрішніх водних шляхів. Це важливо також для забезпечення логістики та експорту зерна.

Українське Дунайське пароплавство побудувало ще одну SLG-баржу - Фото 2

Кубраков зазначив, що баржі будуються за рахунок власних коштів Українського Дунайського пароплавства, без залучення бюджетного фінансування.

Українське Дунайське пароплавство побудувало ще одну SLG-баржу - Фото 3

Вантажопідйомність оновленої SLG-баржі становить 2200 тонн, довжина – 76,5 метра, осадка – 3,1 метра. Для будівництва баржі використовують сорокаметрові ліхтерні баржі, які раніше через економічну недоцільність простоювали або використовувалися не за призначенням. Повноцінна річкова SLG–баржа будується за принципом конструктора: відбувається стикування двох ліхтерів за допомогою вставки, що вирізається із третього судна.

Фото: Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури

Теги за темою
Будівництво
Джерело матеріала
loader
loader