/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F7a8d68c6b0c808e5d43f70d9612d7bc2.jpg)
Скучили за російськими грошима – які технологічні гіганти повернулися на ринок окупантів
Техногіганти повернулися на російський ринок
З початком повномасштабного вторгнення багато техногігантів покинули російський ринок, або ж принаймні знизили рекламну активність. Однак виглядає так, що декому дуже кортить похизуватися співпрацею з країною-окупантом.
Як почали писати російські ЗМІ, Honor, Xiaomi, Samsung, Acer та ряд інших компаній почали знову активно вкладати у маркетинг на російському ринку. У декого бюджети перевищили показники 2021 року.
Аби не потрапити під санкції, ці компанії вигадали схему, згідно з якою маркетинговими бюджетами розпоряджається партнер.
Але навіть за наявності просування зберегти частку ринку брендам буде складно через нерегулярність поставок: китайські компанії другого ешелону, які ввозять техніку офіційно і стабільно, теж нарощують рекламну активність,
– повідомляють росіяни.
TelecomDaily повідомляє, що технологічні гіганти, які повертаються у Росію, намагаються співпрацювати з місцевими блогерами. Вони також намагаються просувати свої товари через маркетплейси та інші майданчики.
У порівнянні з 2022 роком рекламна активність іноземних технологічних брендів зросла аж у понад 6 раз. Це означає, що боротьба за гроші громадян країни-окупанта пішла дуже жорстка, і деякі техногіганти намагаються будь-що увірвати свою частку цього кривавого пирога.
Раніше повідомлялося, що росіяни знайшли шляхи для закупівлі елітних британських автомобілів.

