Представники пацієнтів поліпшать доступ до медичних послуг: у Львові запровадили нову ініціативу
Представники пацієнтів поліпшать доступ до медичних послуг: у Львові запровадили нову ініціативу

Представники пацієнтів поліпшать доступ до медичних послуг: у Львові запровадили нову ініціативу

У Першому медоб’єднанні Львова стартував інноваційний проєкт, спрямований на поліпшення доступу пацієнтів до медичних послуг та підвищення їхнього рівня обізнаності  — Представник пацієнта.

Хто такі представники пацієнтів

Представники пацієнтів  — це волонтери, які пройшли тренінговий курс НСЗУ та партнерів проєкту із загальних питань щодо надання медичних послуг.

Вони інформуватимуть пацієнтів про перелік безоплатних послуг та умови їх отримання за Програмою медичних гарантій,  а також допомагатимуть у випадку порушення прав, фіксуватимуть відгуки пацієнтів тощо.

Зараз дивляться

 — Адміністрація лікарні зацікавлена у тому, щоб пацієнти мали доступ до інформації про послуги, які надає наш заклад за Програмою медичних гарантій, — зазначив директор Лікарні Святого Пантелеймона Юліан Голик.

За його словами, цей проєкт дозволить отримати об’єктивну оцінку роботи медзакладу та за необхідності покращити її.

Будь-який пацієнт може скористатися допомогою представників пацієнтів, які працюватимуть у будні з 9:00 до 15:00.

Джерело і фото: Перше медоб’єднання Львова

Теги за темою
Львів
Джерело матеріала
loader