У Першому медоб’єднанні Львова стартував інноваційний проєкт, спрямований на поліпшення доступу пацієнтів до медичних послуг та підвищення їхнього рівня обізнаності — Представник пацієнта.
Хто такі представники пацієнтів
Представники пацієнтів — це волонтери, які пройшли тренінговий курс НСЗУ та партнерів проєкту із загальних питань щодо надання медичних послуг.
Вони інформуватимуть пацієнтів про перелік безоплатних послуг та умови їх отримання за Програмою медичних гарантій, а також допомагатимуть у випадку порушення прав, фіксуватимуть відгуки пацієнтів тощо.
— Адміністрація лікарні зацікавлена у тому, щоб пацієнти мали доступ до інформації про послуги, які надає наш заклад за Програмою медичних гарантій, — зазначив директор Лікарні Святого Пантелеймона Юліан Голик.
За його словами, цей проєкт дозволить отримати об’єктивну оцінку роботи медзакладу та за необхідності покращити її.
Будь-який пацієнт може скористатися допомогою представників пацієнтів, які працюватимуть у будні з 9:00 до 15:00.
Джерело і фото: Перше медоб’єднання Львова