Про це повідомляє у Фейсбуці Перше ТМО Львова, передає Укрінформ.
«Адміністрація лікарні святого Пантелеймона зацікавлена в тому, щоб пацієнти володіли інформацією щодо послуг, які надає наш заклад охорони здоров'я за Програмою медичних гарантій. І звісно, для нас буде цінною інформація, яку амбасадори проєкту проаналізують за результатами анкетування пацієнтів... Цей проєкт - можливість отримати об’єктивну оцінку нашої роботи й за потреби покращити її», - зазначив директор лікарні Юліан Голик.
Представники пацієнта - це активні громадяни, які пройшли тренінговий курс Національної служби здоровʼя та партнерів проєкту із загальних питань щодо надання медичних послуг. Вони інформуватимуть пацієнтів про перелік безоплатних послуг та умови їх отримання, а також допомагатимуть у випадку порушення прав, фіксуватимуть відгуки пацієнтів та вестимуть спостереження за процесами надання допомоги у медзакладі.
Щоб скористатись допомогою представників проєкту, слід підійти до стенду із позначкою «Представник пацієнта». Спеціалісти працюватимуть у будні з 9:00 до 15:00.
Пілотна ініціатива «Представник пацієнта» - це спільний проєкт НСЗУ та Руху ЧЕСНО, який реалізується за підтримки Міністерства охорони здоровʼя, Світового банку та посольства Швейцарії в Україні. Проєкт реалізується у п’яти медичних закладах України, два з яких - у Львові.
Як повідомляв Укрінформ, з 1 січня в Україні почала діяти розширена Програма медичних гарантій на 2024 рік.
Фото: Перше медичне об'єднання Львова / Фейсбук