Клієнт скаржиться на роботу Монобанку, який заблокував гроші на його кредитній карточці. Він стверджує, що працівники банку без попередження перекрили доступ до коштів, якими клієнт користувався на кредитному ліміті.
Відповідний відгук залишили на сайті Мінфіну.
Чоловік стверджує, що в нього картка Монобанку вже декілька років. Після початку повномасштабного вторгнення не було можливості відкрити кредитний ліміт, проте, коли в банку знову дозволили це робити, клієнт почав користуватися ним.
"Картка завжди перебувала в пільговому періоді, на початку кожного місяця поповнював, щоб залишитись у ньому на потрібну суму. Сьогодні в магазині я отримую повідомлення, що користування коштами заблоковано, хоча картка, наголошую, у пільговому, і мінімальний внесок погашений. Тепер я маю заблоковані гроші і не маю на що жити. КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!" – стверджує клієнт Монобанку.
Співробітники банку одразу ж відреагували на це повідомлення і залишили свій коментар під відгуком незадоволеного клієнта. У банку попросили вибачення, заявивши, що розблокували йому кошти.
"Приносимо вибачення за незручності. Детально все перевірили, всі обмеження зняли та ліміти повернули", – наголосили в Монобанку.
Як повідомляли раніше, клієнт Ощадбанку повідомив про нову схему шахрайства.
Як писав "Знай" раніше, ПриватБанк видав своєму клієнту пошкоджену купюру, після чого не поміняв її.