Українці все частіше стикаються із ситуацією, коли банкомат починає відраховувати гроші, але згодом відбувається збій і готівка не видається на руки. При цьому запитувана сума успішно списується з рахунку. У Monobank дали важливе роз'яснення щодо цієї проблеми.
Клієнт Monobank опублікував звернення, в якому йдеться про те, що він ще місяць тому намагався зняти гроші в банкоматі ПриватБанку, але через збій пристрій їх не видав. За його словами, спочатку йому пообіцяли повернути гроші за 14 днів, а потім порекомендували чекати ще два місяці.
Фахівці Monobank пояснили, що терміни повернення коштів встановлені не самим банком, а правилами платіжної системи.
"За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок", - йдеться у повідомленні.
Якщо банк отримує запит на остаточне списання, то запускається процес оскарження операції. Відповідь від платіжної системи у такому разі має надійти протягом 60 днів, але часто питання вирішується у більш стислий термін.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Monobank чекають на масштабні зміни: до чого готуватися користувачам.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, хочеш повернути гроші - чекай від місяця до півроку: клієнти "Monobank" в шоці від нових перевірок.