Хто б міг подумати, що аромат смаженої курки з барбекю стане новим трендом у світі парфумерії? У 2024 році KFC, який ніколи не соромився експериментувати, знову шокував світ, запустивши дивовижний продукт – парфуми під назвою "Ні. 11 Eau de BBQ".
З цим ароматом ви занурюєтеся в атмосферу класичного барбекю прямо з флакона об'ємом 100 мл.
Творці обіцяють, що ви відчуєте нотки димної деревини та навіть трохи вугільного диму, відтворюючи атмосферу справжнього гриля.
"Стійкі базові ноти створюють деревно-землисту основу, яка обіцяє викликати у вас слинки від смаку барбекю. Але No 11 – це більше, ніж просто аромат – це свято смаку".
Але якщо ви думаєте, що зможете отримати цей аромат назавжди, вам слід поквапитися. Духи будуть доступні лише до 9 червня або доки вони не закінчаться на офіційному інтернет-магазині. Ціна – 11 фунтів (547 гривень).
Незважаючи на свою унікальність, "Ні. 11 Eau de BBQ" має і благодійний вплив. Усі кошти від продажу парфумів підуть у фонд KFC Foundation, допомагаючи знедоленим молодим людям у всьому світі. Це справді незвичайний спосіб допомогти тим, хто цього потребує.
Втім, KFC не перший бренд, який вирішив експериментувати із ароматами.
Раніше Demeter представили парфум з ароматом космополітену та навіть ванільного тіста для торта з нотками піци. Також Ілон Маск у 2023 році випустив свій парфум "Burnt Hair", описаний як "сутність огидного бажання".