У Миколаєві розробляють проєкти відновлення у межах «блакитної» економіки
У Миколаєві розробляють проєкти відновлення у межах «блакитної» економіки

У Миколаєві розробляють проєкти відновлення у межах «блакитної» економіки

У Миколаєві розробляють низку проєктів, щоб під час післявоєнної відбудови зробити місто центром "блакитної" економіки.

Про це йшлося на саміті BLUE SUMMIT in MYKOLAIV за участю представників бізнесу, влади, наукової спільноти та громадськості, а також міжнародних партнерів, передає кореспондент Укрінформу.

«"Блакитна" економіка – це комплекс заходів, які передбачають максимально ефективне використання водних ресурсів на основі інноваційних технологій і при умові збереження навколишнього середовища. Тож Миколаїв має всі шанси стати її центром у басейні Чорного моря, адже розташований на двох річках і має вихід до моря. Вже зараз наша команда працює над проєктами, які після війни стануть частиною стратегічної відбудови міста», - сказав міський голова Олександр Сєнкевич.

У Миколаєві розробляють проєкти відновлення у межах «блакитної» економіки - Фото 1

На думку голови Української асоціації Центрів підтримки бізнесу Артема Ващиленка, йдеться не просто про відбудовуміста, а про те, щоб підняти його на новий якісний рівень та зробити конкурентнішим.

У Миколаєві розробляють проєкти відновлення у межах «блакитної» економіки - Фото 2

«У нас є компанії, які вже працюють у сфері "блакитної економіки". Йдеться про судоремонт, водні перевезення, яхтинг, морські біотехнології. Продовжує працювати мале суднобудування, підприємства, пов'язані з дослідженнями, виготовленням певного обладнання тощо. Тож одним з завдань саміту є донесення до громади тих перспектив, які надає цей напрям», - зазначає Ващиленко.

У Миколаєві розробляють проєкти відновлення у межах «блакитної» економіки - Фото 3

Важливим елементом "блакитної" економіки є судноплавство. На думку очільника конструкторського бюро професора Юрія Жукова, потрібно робити ставку на екологічні судна. «Суднобудування – це ключ до екологічних морських технологій», - впевнений професор.

Суттєвою складовою "блакитної" економіки є і розвиток малотоннажного флоту. За словами головного конструктора яхтингового бюро, командора яхт-клубу “Стрілка” Сергія Мірошника, цей напрямок набагато ширший, аніж будування катерів і яхт, бо включає цілий комплекс супутніх виробництв та послуг.

«Наразі розробляється проєкт муніципальної марини - стоянки для яхт та катерів. Але Миколаїв має набагато більший потенціал – тут є можливість створити одну з найпотужніших марин на Чорному морі. Адже у нашому місті є абсолютно захищена акваторія, щоб убезпечити яхтові стоянки. Також маємо низку підприємств, які здатні запропонувати весь комплекс послуг по обслуговування яхт. Для реалізації такого потужного проєкту треба залучати іноземних інвесторів”, - сказав Мірошник.

Як повідомляв Укрінформ, на думку посла Данії в Україні Олє Егберга Міккельсена, миколаївські суднобудівні заводи можуть конкурувати з верфами Польщі, Кореї та Китаю.

Перше фото: Олега Горячева

Теги за темою
Економіка Миколаїв
Джерело матеріала
loader
loader