/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F78790990b62b40ca88179ae92acdf269.jpg)
Велика Британія і ЄС повинні захистити себе від напливу китайських товарів — The Telegraph
ЄС буде змушений дотримуватися прикладу США й також запровадити тарифи проти Китаю, подобається йому це чи ні, інакше Європа зіткнеться з торговельним ударом від меркантилізму Сі Цзіньпіна. Потік автомобілів, акумуляторів та екологічно чистих компонентів з Китаю, разом узятих, становитиме екзистенційну загрозу для європейської моделі соціального ринку.
Британії також доведеться наслідувати цей приклад або стати останньою інстанцією для китайських компаній з великими боргами, які відчайдушно шукають закордонний ринок збуту для надлишкових товарів, які вони не можуть продати у власній депресивній економіці. Це може знищити виробничу базу Великої Британії протягом десятиліття, вважає The Telegraph.
Відкрита світова економіка не може співіснувати за нормальних умов торгівлі з деформованою китайською економікою, на яку припадає 13% світового споживання, але яка виробляє 31% світових промислових товарів. Це наслідок гіперінвестиційної стратегії, якою керує Комуністична партія.
Західні уряди змирилися з експортним "китайським цунамі", але тепер стало відомо, якої шкоди воно завдало згуртованості західних демократій. Більшість економістів припускали, що такий шок був одноразовим епізодом: світ відновить рівновагу, коли Китай перейде до економіки споживання. Цього не сталося.
"Вашингтон не збирається миритися з цим ще більшим "китайським шоком". Вони витісняють виробничі компанії з бізнесу в Європі. Ми не дозволимо цьому статися тут, в Америці. Ми не дозволимо Китаю заполонити наш ринок. Майбутнє електромобілів буде створено в Америці профспілковими працівниками. І крапка", — сказав Джо Байден.
Китай вже знищив сонячну енергетику ЄС, спочатку скопіювавши технологію, а потім заполонивши ринок. Він слідує тому ж сценарію з вітровими турбінами. На черзі електролізери. Незабаром це станеться і з електромобілями, оскільки китайські автовиробники можуть отримувати набагато більший прибуток з кожного автомобіля за кордоном, зазначає газета.
Політична економіка Європи не в тому стані, щоб пережити цей шок. Економічне зростання у великих розвинених країнах було незначним протягом 15 років.


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F09f7e937-ebb5-4267-be2e-b3bf04365b41.jpeg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F91105dd1-80c5-4b15-80b4-fe2b5ad255c2.jpeg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F130%2Ffc5fdfaa5887fdff230b86574b264e02.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2FykOrsHKlsm-g2u4TrOMj90Xw10U%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F66259efd-bb09-4f4c-972b-ceb25cdabb03.jpeg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2FWVEgavxm4ODf06iBFMmljT-ijr4%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2FUnknown.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F69%2F4765d6be138a414bc486004a896a6d13.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fa9037cd189df545f5860e49933f0160b.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2Fed6134bdb32753cca10465c27225d7e6.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F40735cf5a9f55bdb95db59c3086898ac.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F522f4ccdd07bc4af48c6f1c11b0b2b04.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F3%2Ffe3b2841aad9aa1c092457103dc6bacc.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Faacd06f8eec5d8ee122c89c1ba3007c3.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F3%2F74094cbf26a2134391efb39c7cd9e87c.png)