ПриватБанк показав порядок дій, якщо банкомат не видав готівку
ПриватБанк показав порядок дій, якщо банкомат не видав готівку

ПриватБанк показав порядок дій, якщо банкомат не видав готівку

Українці регулярно скаржаться, що при знятті готівки банкомат списав кошти, але не видав їх. Фахівці ПриватБанку на порталі "Мінфін" розповіли, як діяти у такій ситуації.

До ПриватБанку звернувся українець, який намагався зняти готівку з банкомата, але процедура перервалася через відключення електроенергії. Торгова точка, де розташовувався банкомат, увімкнула генератор, але пристрій перезавантажився і вже не видав коштів. Проте суму списали з рахунку.

Банкомат ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Банкомат ПриватБанку. Фото: скрін youtube

Чоловік заявив, що знімав гроші з картки іншого банку і при спробі вирішити проблему натрапив на труднощі, адже фахівці "Привату" не захотіли прийняти заявку на повернення коштів.

Представники фінустанови відреагували на скаргу та пояснили, що при неуспішному знятті коштів людина має звернутися до банку, який випустив картку. Далі формується заявка повернення коштів.

Банкомат ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Банкомат ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"Радимо звертатися до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та сформувати запит на повернення коштів. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою", - пояснили в ПриватБанку.

Пояснення від Приватбанку. Фото: скрін Мінфін
Пояснення від Приватбанку. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, оплата комуналки через "Приват24": що робити, якщо платіж не проходить.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк скасував плату за важливу послугу: до кінця року не візьмуть жодної копійки.

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader