Українці регулярно скаржаться, що при знятті готівки банкомат списав кошти, але не видав їх. Фахівці ПриватБанку на порталі "Мінфін" розповіли, як діяти у такій ситуації.
До ПриватБанку звернувся українець, який намагався зняти готівку з банкомата, але процедура перервалася через відключення електроенергії. Торгова точка, де розташовувався банкомат, увімкнула генератор, але пристрій перезавантажився і вже не видав коштів. Проте суму списали з рахунку.
Чоловік заявив, що знімав гроші з картки іншого банку і при спробі вирішити проблему натрапив на труднощі, адже фахівці "Привату" не захотіли прийняти заявку на повернення коштів.
Представники фінустанови відреагували на скаргу та пояснили, що при неуспішному знятті коштів людина має звернутися до банку, який випустив картку. Далі формується заявка повернення коштів.
"Радимо звертатися до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та сформувати запит на повернення коштів. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою", - пояснили в ПриватБанку.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, оплата комуналки через "Приват24": що робити, якщо платіж не проходить.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк скасував плату за важливу послугу: до кінця року не візьмуть жодної копійки.