У тесті взяли участь шість нових електричних седанів. Більшість із них змогли подолати понад 500 км без підзарядки та з увімкненим клімат-контролем.
У Великій Британії провели випробування сучасних електромобілів. Їх запас ходу перевірили в реальних умовах. Відео заїздів опублікували на Youtube-каналі carwow.
У тесті взяли участь шість електрокарів – BMW i5, BYD Seal, Mercedes EQE, Polestar 2, Porsche Taycan і Tesla Model 3. Їх тестували на маршруті, прокладеному як через населені пункти, так і трасами. Батарею розряджали по максимуму – їхали доти, доки електромобілі повністю не зупинялися.
Важливо На європейський ринок виходить доступніший суперник Tesla із запасом ходу 615 км (фото)Тест намагалися зробити максимально наближеним до звичайної експлуатації авто. Ведучий каналу Мет Вотсон пояснив, що не хотів створювати для електрокарів тепличні умови, а тому їздив у стандартному режимі з увімкненим клімат-контролем. Також він зазначив, що дотримувався швидкісного режиму.
Модель | Паспортний запас ходу, км | Реальний запас ходу | Різниця |
BMW i5, 81 кВт∙год | 582 | 476 | 18,0% |
BYD Seal, 82,5 кВт∙год | 570 | 499 | 12,5% |
Mercedes EQE, 89 кВт∙год | 611 | 574 | 6,0% |
Polestar 2, 79 кВт∙год | 653 | 534 | 18,0% |
Porsc Taycan, 97 кВт∙год | 677 | 592 | 12,0% |
Tesla Model 3, 75 кВт∙год | 627 | 566 | 10,0% |
Найдовше зміг проїхати Porsche Taycan – 592 км. Це недивно, адже в електрокара найбільша батарея. У той же час, найменшу розбіжність із паспортним запасом ходу (94%) продемонстрував Mercedes EQE. Найменшу витрату енергії продемонструвала Tesla Model 3 – 13,2 кВт∙год на 100 км. Найгіршим ж виявився новий BMW i5.
Між іншим, недавно команда carwow порівняла найшвидші у світі кросовери в драгрейсингу.
Також Фокус розповідав про електромобіль від Geely та Volvo із запасом ходу 800 км.