Запас ходу нових електромобілів перевірили в реальних умовах
Запас ходу нових електромобілів перевірили в реальних умовах

Запас ходу нових електромобілів перевірили в реальних умовах

У тесті взяли участь шість нових електричних седанів. Більшість із них змогли подолати понад 500 км без підзарядки та з увімкненим клімат-контролем.

У Великій Британії провели випробування сучасних електромобілів. Їх запас ходу перевірили в реальних умовах. Відео заїздів опублікували на Youtube-каналі carwow.

У тесті взяли участь шість електрокарів – BMW i5, BYD Seal, Mercedes EQE, Polestar 2, Porsche Taycan і Tesla Model 3. Їх тестували на маршруті, прокладеному як через населені пункти, так і трасами. Батарею розряджали по максимуму – їхали доти, доки електромобілі повністю не зупинялися.

Важливо На європейський ринок виходить доступніший суперник Tesla із запасом ходу 615 км (фото)

Тест намагалися зробити максимально наближеним до звичайної експлуатації авто. Ведучий каналу Мет Вотсон пояснив, що не хотів створювати для електрокарів тепличні умови, а тому їздив у стандартному режимі з увімкненим клімат-контролем. Також він зазначив, що дотримувався швидкісного режиму.

МодельПаспортний запас ходу, кмРеальний запас ходуРізниця
BMW i5, 81 кВт∙год58247618,0%
BYD Seal, 82,5 кВт∙год57049912,5%
Mercedes EQE, 89 кВт∙год6115746,0%
Polestar 2, 79 кВт∙год65353418,0%
Porsc Taycan, 97 кВт∙год67759212,0%
Tesla Model 3, 75 кВт∙год62756610,0%

Найдовше зміг проїхати Porsche Taycan – 592 км. Це недивно, адже в електрокара найбільша батарея. У той же час, найменшу розбіжність із паспортним запасом ходу (94%) продемонстрував Mercedes EQE. Найменшу витрату енергії продемонструвала Tesla Model 3 – 13,2 кВт∙год на 100 км. Найгіршим ж виявився новий BMW i5.

Між іншим, недавно команда carwow порівняла найшвидші у світі кросовери в драгрейсингу.

Також Фокус розповідав про електромобіль від Geely та Volvo із запасом ходу 800 км.

Теги по теме
электромобили
Источник материала
Поделиться сюжетом