/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F3%2Fadbfffc8d436e8836cd0b405d67d8149.jpg)
Метро на “Виноградар” може бути заморожене: Хомутиннік, Фукс і Астіон блокують будівництво у судах - ЗМІ
Колишній народний депутат Віталій Хомутиннік, підсанкційний російський олігарх Павло Фукс та аграрний рейдер Василь Астіон через підконтрольну компанію “Київметробуд” блокують будівництво метро на масив “Виноградар” у Києві. 
Про це повідомляє сайт КП.
“Жителі столичного масиву Виноградар вже зачекалися на нові станції метро, але повноцінне будівництво все ніяк не почнеться. Попередній підрядник – компанія “Київметробуд”, підконтрольна колишньому народному депутату Віталію Хомутиннику та підсанкційному російському олігарху Павлу Фуксу – отримав 4 млрд грн. передплати. Але робіт виконали заледве на третину цієї суми”, йдеться в повідомленні.
Тепер через суд компанія блокує підписання нової угоди для розморожування важливого інфраструктурного проекту. Судове засідання відбувається сьогодні (ось посилання на ухвалу суду), у вівторок, у Господарському суді Києва.
“Поки Хомутинник та Фукс прохолоджуються на середземноморському узбережжі, безпосередньо лобіює їхні інтереси у судах в Україні особисто аграрний рейдер Василь Астіон. Це партнер Хомутинніка, який у лютому 2024 року купив частки у його девелоперському бізнесі. Астіон раніше був помічником Хомутинника як нардепа. Крім того, йому приписують партнерство з Хомутинником у ТРЦ Республіка. При цьому він фронтує операції екс-нардепа як мінімум із 2019 року”, - сказано в матеріалі.
Агрорейдером Астіона називають за специфічні методи консолідації аграрних активів у Дніпропетровській області.
“Фукс, у свою чергу, має відомий “пунктик” щодо київського метро: ще у 2018 році він купив компанію Укррослізинг, яка відсудила у Київського метрополітену 1,96 млрд гривень за поставку 100 вагонів у 2010-2013 роках. І усі ці роки частина від 8 грн. за проїзд у столичній підземці кияни та гості міста платять у кишеню особисто Павлу Фуксу”, - додають автори.
“З 2018 року Київметробуд позивається до Київського метрополітену за право і надалі грабувати киян за допомогою кабальних контрактів. І сьогоднішнє судове засідання – частина цього плану. Адже через Астіона, який “веде роботу” із суддями в Україні на користь Фукса та Хомутинника, будівництво метро на Виноградар може бути заморожене на роки”, - резюмують у публікації.


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2Funnamed_VjiomEG.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Fc597392a-4e41-4f0a-9984-697bab773e7a.jpeg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F3f72983c-1aee-48af-aefa-47e65a59b685.jpeg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F54b1b550-1a70-4d7f-8921-edd7df0d64f9.jpeg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fdaa27af6e943eedad3e08fea07aba351.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2F1jPnHo2u_xjd33c57gd3KYzZxMM%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2Funnamed_1WmOlZn.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F3%2F88657bd2d71ee4623498c566485e418f.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F3%2F349f9d7d79052446f410a2067a4c3418.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2Febce1d7b8c449a49cfcb36543cd97948.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F18a5089ef320ee75e95d69edcaedd0fe.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F465f2cd46296a6a03186553442377adf.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2F5d47a42fad66bc863134b0999619aa21.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Ff58c8a6b8fce959fd5f46efb22088af8.jpg)