Останнім часом в іграх затвердилися технології масштабування FSR від AMD та DLSS від NVIDIA. Дженсен Хуанг каже, що більше не уявляє графіку без штучного інтелекту.
Під час виступу на технологічній конференції Goldman Sachs Communacopia + у Сан-Франциско цього тижня Хуанг говорив про переваги штучного інтелекту в різних галузях. Коли його запитали, який із цих випадків використання його найбільше захоплює, голова NVIDIA відповів:
«У нашій компанії ми використовуємо це для комп’ютерної графіки. Ми більше не можемо створювати комп’ютерну графіку без штучного інтелекту. Ми обчислюємо один піксель, а виводимо інші 32. Я маю на увазі, що це неймовірно. …Ми «галюцинуємо», якщо хочете, ці інші 32, і це здається стабільним, фотореалістичним, якість зображення неймовірна, продуктивність неймовірна».
Хоча технічно, звичайно, можна створювати графіку в іграх без ШІ, Дженсен Хуанг, ймовірно, має на увазі ії вимоги до апаратного забезпечення, які постійно зростають. Отже, необхідність у технологій масштабування зростає.
«Обчислення одного пікселя потребує багато енергії. Виведення інших 32 пікселів вимагає дуже мало енергії, і ви можете зробити це неймовірно швидко. Тож один із висновків полягає у [необхідності] навчання та використання моделей», — каже Хуанг.
Зменшення навантаження на графічний процесор шляхом створення додаткових кадрів за допомогою штучного інтелекту, як це робить DLSS Frame Generation, також змінило ігри з моменту появи технології. FSR, Конкурентне рішення AMD, все ще є підходом до масштабування на основі обчислень. Втім, існує припущення, що архітектура RDNA4 може отримати апаратний метод на основі ШІ, щоб конкурувати з рішеннями NVIDIA та Intel.
Однак, дивлячись на ширшу картину, штучний інтелект, звичайно, має більше практичних переваг, ніж просто покращення вигляду наших ігор і пришвидшення роботи:
«Якби не штучний інтелект, робота, яку ми робимо в області робототехніки, цифрової біології… майже кожна технологічна біокомпанія, яку я сьогодні зустрічаю, побудована на основі NVIDIA. Генерація малих молекул, віртуальний скринінг. Я маю на увазі, що вся ця сфера буде наново переосмислена з комп’ютерним відкриттям ліків завдяки штучному інтелекту. Отже, там йде неймовірна робота», – продовжив Дженсен Хуанг.
Хоча у деяких сферах застосування штучного інтелекту викликає нарікання: «галюцинування», неправдиві результати пошуку тощо, в інших технологія він працює. І зараз вже важко уявити ігри без технологій масштабування.
Джерело: PC Gamer