Клієнти monobank почали висловлювати невдоволення роботою банку через затримки, що виникали під час зняття готівки в умовах відключення електроенергії. Проблема полягає в тому, що під час збою в роботі банкоматів кошти списуються з карток, але клієнти їх фізично не отримують.
Один із таких випадків трапився у серпні, коли клієнтка намагалася зняти 20 тисяч гривень, але через раптове вимкнення світла банкомат не видав гроші, хоча кошти були списані.
Клієнтка одразу звернулася до служби підтримки банку, де їй пообіцяли повернути кошти впродовж дня. Однак, як з’ясувалося пізніше, очікування могло затягнутися на місяць або навіть довше. У коментарях клієнтка зауважила, що проблема могла виникнути через те, що monobank не має власної мережі банкоматів, і сторонні фінансові установи, які ними володіють, не завжди оперативно вирішують подібні питання.
Представники monobank пояснили, що процес оскарження транзакції є складним і відбувається згідно з правилами платіжної системи. Банк може ініціювати оскарження лише після отримання запиту на остаточне списання коштів, що зазвичай триває до 11 днів. Якщо запит не надходить або операція скасовується, гроші автоматично повертаються на рахунок клієнта.
В банку також уточнили, що максимальний термін розгляду подібних випадків може займати до 60 днів, однак вони зазвичай вирішуються швидше. Водночас спеціалісти запевнили, що додатково проаналізують ситуацію і зроблять все можливе для її швидшого вирішення.
Раніше ми розповідали, що ПриватБанк не віддає українцям депозити: рахунки блокують, гроші "зависають"
Також, Приватбанк знизив тарифи на популярну послугу