Жінка запевняє, що перевела зі свого рахунку 20 тисяч гривень, але ці гроші просто зникли.
Свою скаргу клієнтка "Ощадбанку" розмістила на порталі Мінфіну.
Вона зазначила, що співпрацювала з банком лише двічі і дуже про це пошкодувала. Про свій перший досвід із банком жінка не розповіла нічого, а те, що сталося вдруге, не можна назвати приємним сервісом.
Клієнтка перевела на інший рахунок чималу суму – 20 000 гривень. Проте, за словами самої жінки, одержувач коштів не отримав, але в неї їх списали.
Після виявлення цього факту клієнтка звернулася до працівників банку за поясненнями, куди поділися її гроші. Сам процес спілкування з фінансовою установою вона назвала "квестом". Тому що із банку відправляють на гарячу лінію, а зателефонувавши туди, знову відправляють до банку. При цьому працівники Ощадбанку говорили різну інформацію, але жодної конкретної відповіді жінка не отримала.
Один із коментаторів намагався допомогти жінці та розповів. що в самого була схожа проблема з переказом.
В результаті гроші зникли, клієнтці нічого не пояснили і не компенсували, а жінка вважає, що це найгірша установа.
Сам банк на цей коментар за звинуваченням нічого не відповів.
Раніше ми повідомляли про проблеми із зарахуванням пільг: клієнти "Ощада" не можуть отримати допомогу на комуналку.