Студія Bloober Team, яка розробила ремейк Silent Hill 2, заявила про зміну підходу до створення ігор після успіху цього проєкту.
Bloober Team тривалий час мала неоднозначну репутацію через свої попередні горор-ігри. Деякі з них викликали інтерес, але мали недоліки, інші стали об’єктом насмішок через дивні особливості. Однак ситуація змінилася після виходу високо оціненого ремейку Silent Hill 2.
У розмові з Gamespot співрежисери ремейку визнали критику попередніх робіт студії та розповіли про плани. Яцек Зіба заявив: «Ми хочемо знайти свою нішу, і ми думаємо, що знайшли її, тож тепер нам треба розвиватися в ній».
«Цей процес досить складний, але він відбувається й органічно. Наприклад, з Layers of Fear [2016] люди в студії казали: “Гаразд, ми раніше робили паршиві ігри, але ми можемо розвиватися”», — продовжив він.
Войцех Пейко додав, що Bloober Team складається з «команди, яка любить горори». Він підкреслив: «Ми могли б [працювати в інших жанрах], але ми не хочемо».
Попередні проєкти Bloober Team, зокрема Layers of Fear, The Medium та адаптація Blair Witch, мали потенціал, але страждали через недосконалий ігровий процес або нелогічні сюжети. Натомість ремейк Silent Hill 2 став найуспішнішою грою студії, отримавши високі оцінки критиків за атмосферу та бойову систему.
Bloober Team планує зберегти цей успіх у своєму наступному проєкті — науково-фантастичному горорі Cronos: The New Dawn, який вийде наступного року на ПК, Xbox та PS5.
Джерело: Gamesradar