Клопотенко почав виробляти продукти під власним брендом і запустив маркетплейс
Клопотенко почав виробляти продукти під власним брендом і запустив маркетплейс

Клопотенко почав виробляти продукти під власним брендом і запустив маркетплейс

Шеф-кухар і підприємець Євген Клопотенко створив онлайн-магазин українських продуктів 100ШОП.

Головна ідея проєкту — підтримати малі та середні бізнеси й зробити локальні продукти невіддільною частиною життя українців, говориться у повідомленні пресслужби підприємця.

«Під час останніх дослідницьких експедицій країною я багато спілкувався та знайомився з українськими фермерами та виробниками. Тоді побачив, наскільки в багато нас якісної, цікавої та смачної продукції, про яку українці можуть ніколи не дізнатися. Адже на полицях супермаркетів здебільшого товари великих транснаціональних компаній або імпорт. Тож цим проєктом я хочу відкрити Україну для українців через локальні продукти та стати опорою виробникам, котрі не дають зупинитися економіці країни», — коментує запуск Євген Клопотенко.

Наразі в онлайн-магазині вже представлені товари від 40 українських брендів: соуси, напої, зернові, солодощі, спеції тощо. За словами шеф-кухаря, вже в 2025 році магазин стане повноцінним маркетплейсом, який у форматі онлайн-ринку об’єднає найбільшу кількість виробників українських унікальних продуктів в одному місці.  

Водночас Євген Клопотенко також презентував власну продуктову лінійку — бренд 100РОКІВ. Він включає 20 товарних позицій у 4 категоріях. Це — борщові заправки, консервована квасоля, смажений горох та квасолевий хумус. Продукція представлена в інтернет-магазині. Ще стільки ж позицій уже знаходяться в розробці. Серед них: соуси, суміші українських спецій, кондитерські вироби та напої. У планах команди — створити 100 унікальних одиниць товарів.

Джерело матеріала
loader