Під час нещодавнього тесту на об’єкті Porsche в Нардо, Італія, стандартний електричний седан Volkswagen ID.7 Pro S увійшов в історію, суттєво перевершивши заявлену виробником автономність. За циклом WLTP для нього встановлений чималий запас ходу – 709 км. Однак під час тесту електромобіль зміг проїхати 941 км на одному заряді акумулятора. Перевищення становило 232 км або 32,7% від заявленої автономності.
ID.7 Pro S оснащений акумулятором місткістю 86 кВт·год та електродвигуном потужністю 282 к.с., що приводить в рух задні колеса. Під час тесту він продемонстрував виняткову ефективність, досягнувши 9,2 кВт·год/100 км. Це приблизно удвічі менше, ніж споживає середній електромобіль у США (149 Вт·год на милю проти близько 300 Вт·год на милю).
Щоправда, диявол криється в деталях. Тест проводився на кільці низької швидкості Нардо. Він імітував реальні дорожні умови з середньою швидкістю 29 км/год. Отже, тест підкреслив виняткову ефективність ID.7 в міських умовах. Це вже чудово для будь-якого електромобіля. Проте чи завжди такий електромобіль використовується саме в такому режимі та з такою швидкістю? Зазвичай для міських потреб купують компактніші та дешевші авто.
Досягнення такого запасу ходу в автомобілі розміром з ID.7 вимагає певних умов та звичок водіння. Такі фактори, як температура, рельєф місцевості та стиль водіння, можуть суттєво вплинути на реальний запас ходу електромобіля.
Volkswagen хоче привернути увагу до того факту, що ID.7 Pro S має коефіцієнт аеродинамічного опору всього 0,23 Cd, що сприяє його аеродинамічній ефективності. «Рекордний» запас ходу ID.7 – це скоріше маркетинговий хід, ніж реальний рекорд. Він не перекладається безпосередньо на далекі поїздки по шосе, але, безумовно, встановлює новий стандарт ефективності для великих електромобілів.
Нагадаємо, Volkswagen ID.7 Pro S подолав 794 км на одному заряді батареї в умовах реального світу.
Джерело: arenaev